Pro vás od nás (aneb kecání naprázdno)

Ahoj, drazí mí čtenáři! (nebo méně formální Zdar všichni)
Jak jistě víte, tento blog vedu v podstatě pro vaše potěšení a povídky píšu nejen, abych se vypsala.

Ale včera... včera se mi stala naprosto nezáviděníhodná věc. A sice, že někde na našem PC došlo k chybě (v Matrixu). A kvůli této naprosto naprosto nebetyčně blbé a zbytečné chybě se mi smazala veškerá data, co jsem měla na flešce (která byla v tomto okamžiku do onoho PC zapojena).

Takže to vypadá asi takhle - HODNĚ živá hra fuč!

PSM (anebo taky "Prej světová metropole", tedy pro ty, co si ji ještě pamatují a co ji četli) fuč!

A veškeré drobné povídky taky fuč!

Ale z té lepší strany věci - NAPROSTO NEJVÍC děkuji vám všem, kteří jste mě donutili dávat tyto "tisíc a jedenkrát prokleté" povídky na blog. Vždyť já si je tímhle způsobem vlastně zálohovala! :D (povídky ostatního druhu jsou zálohované ještě na jiných PC, včetně mého Noťásku, ale to není to hlavní)

Jistě, chápu, že jste čekali něco jako další díl fotoreportáže (ke spokojenosti sobě vlastní dodávám, že fotky naštěstí na flešce v osudnou chvíli nebyly) nebo třeba... co já vím... nějaké obrázky.
A taky chápu, že se vám tohle moje blábolení může zdát naprosto nesouvislé. Ale pochopte - jsem v euforii z toho,že se moje pracně vymýšlené "skělé" *s pořádnou dávkou ironie* povídky jen tak neztratily do propadliště dějin a navíc mám za sebou náročné (ani trochu) testování z češtiny s NEJLEPŠÍM VÝSLEDKEM ZE TŘÍDY! :D (pochopte, je mi blbé se nepochlubit :D )

Užíveje si večera a doufám, že se vám nestane to co mně :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14