Kresby "po Osvětimi"

Téměř nezávislá poloelfí produkce Vědmi a spol. vám přináší dva nové obrázky. Nebo... téměř nové. Jeden jsem začala kreslit už v autobuse cestou z Auschwitzu (nebo spíš z Birkenau, jestli máme být přesní) a ten druhý jsem vymyslela UŽ v Birkenau, ale nakreslila až později.
Protože dneska prostě nedokážu sesmolit dlouhý úvod ať se snažím jak chci, přesunu se rovnou k obrázkům. Nechte si... ehm... podráždit oční sítnici? :D


1.) Andyho identifikační číslo

Andy je postava s nejkrutější minulostí, co jsem kdy vymyslela. Ačkoli to nemám promyšleno do detailů.
Co mohu zatím prozradit je, že se dostal do koncentráku v démonské dimenzi a povedlo se mu zdrhnout.
Nicméně, když jsem se v Auschwitzu dozvěděla, že vězni museli mít identifikační tetování, začala jsem vymýšlet. A vzniklo z toho tohle.
*

2.) Erikova příhoda na hajzlících

Tohle mě napadlo HNED poté, co jsme zkoukli vězeňské hajzlíky v Birkenau a dozvěděli se, jak to tam probíhalo.
OD-POR-NÉ!! (víc o tom napíšu v některé z dalších fotoreportáží)

Nicméně jsem hned vymyslela tenhle... tuhle věc :D Já vím, že dělat si legraci z tohohle vyvražďování a kde se to odehrávalo NENÍ fajn, ale tohle se prostě nabídlo samo! Navíc, když jsem viděla ty záchody, kam museli ti chudáci vězni chodit, hned se mi přestalo chtít. Fakt to byla DOST síla :X

...
No nic, to je pro dnešek vše. Doufám, že se uvidíme co nejdřív :D Budu muset sesmolit další díl fotoreportáže. Ale nevím jestli vůbec, protože to zajímá asi jen dva lidi...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14