Inspirace si vzala zavazedla a...

Ano, je to tak. Zde je skutečný důvod, proč se tu dlouho to dobu neobjevilo nic nového.
Faktem je, že...

... jsem byla na exkurzi v Auschwitzu...

a inspiraci jsem tam zjevně nechala. Nicméně, stále mohu mnoho naslibovat z toho, co jsem vymyslela dosud.
Very well, let's begin... (vykradeno z písničky Devil Take the Hindmost)

  • Protože (jak mohl přehlédnout snad jen slepý) jsem byla na zájezdě v Polsku, s cíli Krakow - Auschwitz - Birkenau, chystám na vás několikadílnou fotoreportáž. Nechci to nijak rozvádět, ale předem musím naprášit, že se dost fotek moc nepovedlo. To proto, že 1.) svítilo slunce, 2.) přes sklo se NEDÁ fotit bez blesku, 3.) foukal neskutečně ledový vichr ANEBO všechno zaráz (dobrá, až na to sklo). Taky chci varovat, že i z fotek jde cítit jistou...depresivnost. Natož pak naživo, když se procházíte mezi těmi baráky a VÍTE, co se tam dělo. Nicméně, nechci zkazit překvapení...
  • Někdy během příštího (nebo možná už TOHOTO) pobalím své (pro vás) nové kresby a spáchám nájezd na skener. Ačkoli nejsem poslední dobou nijak nadproduktivní, kreseb mám přeci jen zmínitelnou hromádku.
  • Dokud se nesplichtí CdA 2, nevypadá to na pravidelné přidávání. Ale protože jsem od přírody optimista *VELKÁ dávka sarkasmu*, nejspíš sepíšu nějakou ptákovinu o tom, jak jsem byla v Polsku se svými spolubydlícími (rozumějte - otrokem a dvěma neplatícími nájemníky). Je to dost možné, ale zase - NECHCI NIC SLIBOVAT
  • HODNĚ živou hru zatím nějak neplánuju. Je to trochu zmrzlé. Chybí spoj mězi dějem, který se ale dá vymyslet, takže se kvůli tomu snad svět nezboří.

Toliko k plánům dní příštích... ehm...

A nyní bych vám chtěla říct, že teď nějaký (snad kratší) čas nejspíš nebudu vůbec vědět, co dělat. Tak bych se chtěla poptat přímo vás: CO BYSTE V MÉ TVORBĚ NAPŘÍKLAD UVÍTALI? nebo taky CO MÁM DĚLAT?

Budete tak hodní a svěříte se mi, čím bych vám tak mohla udělat radost?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14