Srovnání dvou různých obrázků 1

Zdarec!
Omlouvám se, že nic nepíšu, ale je to takhle - v podstatě vše se mi seklo! Jak povídky, tak kresby. Možná se to zlepší...
Ale k věci - kdysi, když jsem tenhle blog založila (asi před dvěma lety), dala jsem sem tři obrázky nazvané "Rituální vražda" a číslo pořadí obrázku.

Jenže to, co jsem tehdy v sedmé kreslila, se nedá nazvat kreslením. No fakt...
Loni (jako kalendářně) jsem se znovu pustila do čtení oné knihy, podle které jsem to vymýšlela. Napadlo mě, že bych mohla ty staré... ehm... kresby udělat znova. Líp!
Zatím mám jen předělávku té první.
Ale to mi nebrání v tom, abych vám ukázala, jak se to změnilo!
Konec obkecávání, jde se na to!

Takže to první... ehm...


Tehdy jsem měla takové období, kdy jsem kreslila lidi jako humanoidní králíky (ach, to byly časy... :D )
Ach, ta kvalita kresby...
Hrůza děs! A ten chlápek na zemi ani nevypadá mrtvej!
*

a teď to druhé:


Já nevím, jak vypadá udušená mrtvola s prořízlou krční tepnou, vypáleným symbolem "Země" (Earth) na hrudi a navrch po pás zakopaná v zemi podzemní krypty :D
Musela jsem si to nějak představit a ten chudák pořád nevypadá mrtvě...

A protože se všechny moje černé pastelky sbalily a odjely na dovolenou, nemám vybarvené pozadí :D Ale to se dodělá, až přestane blbnout Photoshop... :D
*

A teď ještě pro představu, jak že to vypadá ten symbol zblízka:


Je to z druhé strany "Rituální vraždy 1.1" , tedy toho novějšího a je to obkreslené z knihy Dana Browna "Andělé a démoni" (Doporučuji přečíst!!)
...
Někdy dodělám i ty další a asi nakreslím i čtvrtou. Tu scénu jsem si musela pročíst několikrát, abych si to mohla představit a pozor... MÁM TO V HLAVĚ! :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14