Tadáá (tomu ty říkáš fanfára?) (Ticho, elfe)

Ah, už je to tak.
Zpráva pro ty, co to vůbec nečekali (já taky): blog blackiina-tvorba se dne 29.12.2012 dožil svých druhých narozenin!
Může to být zvláštní, nečekané, ujeté, bezva, krutopřísněhustěmazáckyveleúžasněsuprčupr anebo totálně jedno.
Nicméně, jdeme dál...


Tímto bych chtěla poděkovat všem, co to tu se mnou vydrželi a (jak doufám) ještě vydrží.
Děkuji všem, co si dali můj malinký koutečíček internetu do oblíbených odkazů.
Taky děkuji Marice, která mi trochu pomohla s tou kopírovací aférou (Vědmi, stala ses klasikem, nesmíš to té holce vyčítat).
A děkuju i těm, co tu byli (jednou, dvakrát) a jen sem koukli. Já vím, že jste tu byli ;D

Pro své věrné čtenáře jsem připravila (překlad - dnes ráno nakreslila)... chvilka napětí...

Narozeninovou vykreslovačku :D

Ne, drazí, nehrabe mi a nedětinštím. Jen mě napadlo, že byste z toho, že to tu slaví dva roky, mohli taky něco mít :D


Za dva roky jsem vystřídala celkem tři přezdívky - to jsou jejich podoby.
Kdyby si to někdo (nedejbože) chtěl vybarvit a dát na blog -
a) na Vědmi (t.j. mě) nepoužívejte ŽÁDNOU růžovou *blinká do sáčku pohotově podaného elfem*
b) uveďte ZDROJ a ZA ŽÁDNOU CENU (ani kdyby vám bylo mířeno Hellboyovou Big Babe na záda) to nesmíte prohlašovat za svoje! Jen snad to vybarvení
c) dejte do komentářů odkaz, kde se na to můžu kouknout :D Moc by mě to potěšilo, že jste to fakt vybarvili a ještě to ukazujete :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14