Školní rychlobáseň

Včera jsem byla dělat něco jako přípravu na okresní kolo češtinářské olympiády a učitelka, co to měla na starost, neměla volnou hodinu. Šlo se tedy do tercie, kde měla mít hodinu literárky. Aby mohla nás tři olypmioniky (btw - jsem jediná z naší třídy, kdo se dostal dál :D) kontrolovat, zadala své třídě práci - přečíst něco v čítance a pak jim na tabuli napsala pár slov, na který měli vymyslet básničku. Přečetla jsem si ty slova taky a v neuvěřitelným čase pěti minut jsem vymyslela krátkou básničku.

Nezávislá Vědmí poloelfí fantomácká produkce vám ji nyní přináší.
Slova zněla: zrána, brána, lest, pěst, oka.

Školní rychlobáseň
Po lese procházel jsem se zrána

Když tu se přede mnou objevila brána.

Pokládal jsem to za nějakou lest
Najednou mě srazila něčí pěst.

Nyní mám modřinu okolo oka
A tímto končí poslední sloka



Tadáá, tímto pro další tři měsíce končí moje básničkářská tvorba :D (aneb jak by řekla Nikitka: básnitelská)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14