Kulisák z Vědmina gymplu :D


Tedy nejprve vysvětlení - chodím na víceleté gymnázium. Ne že bych fandila tomu přiblblému seriálu *kryje si hlavu před ukamenováním od fanoušků*

Vy, jenž znáte tento blog déle víte, že mám zálibu zpestřovat si nudnou učební látku kresbami :D

No, někdy začátkem loňského listopadu jsem se poprvé koukla na Fantoma Opery 2004. Všichni víme, že mě to absolutně dostalo a já začala dělat svou parodii. A mimo jiné jsem vymyslela i málomluvnou asistentku oběšeného kulisáka Josepha Buqueta :D

Jednou jsem se ve fyzice nudila , tak jsem JI (zatím nějak bezejmenná, prostě jí říkám "Ona" nebo "Asistentka") nakreslila vedle zápisu o... Ohmově zákoně. A pak jsem ji kreslila, kde mě co napadlo.
Minulý pátek mě pan učitel v dějepise zkoušel a chtěl vidět sešit. Mému znázornění letecké obrany se smál asi pět minut :D
Neobkecávejme to a dejme se do díla:


Dějepis
1.) Atentát na d'Esteho

Nevinnost sama :D Původně tam měl být nakreslený Gavrilo (atentátník, říkám mu pouze jménem), ale nakonec místo dostala "Ona" :D
Abyste nehledali zbytečně zápis o atentátu - je v horní půlce strany, která se mi jako nezajímavá (= bez kresby) nechtěla skenovat
*
2.)Svaz Černých košil

Jste-li jediná žena v jinak kompletně mužské skupině kulisáků, nedivte se, když jim budete někdy muset přeprat a když od toho omylem chytne barvu i vaše vlastní. Aneb jak Vědmi k tomuhle zápisu obrázek přidělala :D
*
3.)Částečná mobilizace

Zde se poprvé setkáváme s vyobrazením Německa jakožto pavouků-křižáků. Ten, co si tam jen tak visí, má na zádech dokonce hákový kříž :D
Jako jediná žena v početné mužské kulisácké skupině můžete být někdy využívána i na práce podstatně horší - vymetání pavučin (= válčení s Německem. Od této doby u nás doma dost uchycený slovní obrat)
*
4.) Napjatá situace ohledně Sudet

Neoskenovala jsem to omylem celý, má tam být: "- v tomto měsíci vyvrcholila napjatá situace ohledně Sudet"
(btw - představte si, že se to dá zpívat v rytmu "Macareny" :D)

"Ona" se setkala s fantomem :D A ten měl u sebe své dobře známé lano :D
*
5.) Letecká obrana

Bylo to nakreslené k "Letecké bitvě o Británii". "Ona" má zastupovat ČSR :D
Tohle bylo to, čemu se náš drahý dějepisář tak tlemil :D Dokonce se ze sebe snažil vypravit "Co to je?" , ale znělo to spíš jako záchvat :D ("C... *záchvat smíchu* Co... *záchvat smíchu* Csssss *totální záchvat smíchu*")

Fyzika
1.) Ohmův zákon 1

Dvě historicky první kresby "Buquetovy asistentky" :D
*
2.)Ohmův zákon 2

Omylem jsem přehodila R (odpor) a U (napětí... myslím...). Proto je to tak divně přepsané :D
*
3.)Spojení dvou rezistorů za sebou

"Lehni, potvoro!" :D - to je vše, co se k tomu dá napsat :D
EDIT 31.5.2015 - no co se k tomu dá napsat? Jak ráda bych byla, kdybych si takový věci ještě pamatovala :D

Biologie
1.)Minerály: Prvky: Diamant

taky necelé, má tam být " nejcennější - briliant"
a k tomu dole patří podnadpis "Sulfidy"
Tlapka slečny Asistentky :D
*
2.)Minerály: Oxidy: Křemen a jeho odrůdy

Barevné kamínky aneb Křemeň a spol. :D
(napadá mě k tomu - 3D brýle! :D)
*
3.) Činnost větrů


Nejodvážnější kresba "Buquetovy asistentky" (protože jde vidět její spodní prádlo :D)
Vemte si, že tohle by na konci 19. století bylo na zavření :D

Nahoře má být napsáno: "... a skalní okna", jenže kamarádka, od které jsem si zápis sháněla, trošku škrábe :D


A něco na závěr - pokud jste něco po mně dokázali přelousknout, byli jste (a nyní podle věku) naučeni/doučeni/bylo vám připomenuto učení z devítky :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14