Jsem ráda, že nemám alergii na prach...

Tak co to? Já tu na vás trochu házím bobek, což?
Je to týden a něco, co jsem tu psala naposle. No jo, když ono nejsou (kreativní) nápady...

A to toho bylo TOLIK! Byla jsem o víkendu u Mariky, neobešlo se to bez pokoukáníčka na "Anděly a démony" (jé, že bych si dom nastěhovala Garreta? Ne, on má ženu... -_-). Možná o tom něco napíšu :D
Dneska bylo takový to tamto, bez čehož bychom se bývali byli obešli. Volný překlad - pololetní vysvědčení.

A ta moje soukromá ubytovna (Nuada, Andarien a Erik/fantom) k tomu měli každý co připomenout.
BTW - proč všechny kočičkové ponožky nemají druhou do páru?


(Erik čte "Fantoma Opery" - drží knihu vzhůru nohama ve snaze pochopit, pročpak měl "pan Leroux* takovou potřebu z něj dělat zoufalého netvora s komplexy méněcennosti"; Andy zoufale hledí na písemky, které má opravovat) (rozletí se dveře, dovnitř si to vpochoduje oblak prvotřídního nas…štvání = tj. já, doprovázena Nuadou táhnoucím mou tašku)

N: "Bohové…co ty v tom taháš, Vědmi? Cihly?"

V: "Ty… už… mě… přestaň… sr…"

A: (snaží se odvrátit pravděpodobné vražedné řádění) "Jak dneska bylo, Vědmi?"

V: (vražedný amok trochu opadne) "CO…? Jo, že se ptáš... Málem jsem na všechno hodila bobek už první hodinu a byla bych to tam normálně zalomila, ale učitelka mě naháněla kvůli oznámení ohledně té češtinolympiády, na kterou jsem nakonec jenom náhradník, ale to se vsákne. Ehm... kde jsem přestala? No, ve fyzice jsem si konečně trochu schrupla, pak jsem tak nějak nevnímala a najednou BUM! Šestá hodina, vysvědčení a frrr dom!"

E: (vzhlédne od knihy s poněkud confused výrazem) "Tedy, opravdu mě udivuje ta tvá vyjadřovací schopnost…"

V: (podívám se na něj) "Hele, vrať se ke knize, mrtvolo."

E: "To bylo sprosté!" (znovu se začte)

V: "No, i přes všechno ostatní, je to tady! Elfe, podej tašku!"

N: "Sorry, cože?"

V: (pohled, pod kterým začínají mrznout kytky široko daleko)

N: "Jen sranda. Chytej" (hází tašku)

V: "Já neříkala Hoď mi tašku, já říkala Podej mi tašku!"

E: "Tedy, přesněji vzato…"

V: "Ty buď zticha, Kytičičínečku."

E: "Helé! Říkal jsem, abys mě tak neoslovovala! A vůbec, jdu do sklepa!"

V: "Fajn, jen jdi. Ale žádný varhany!"

E: "Tady je vlastně taky hezky…"

A: (znovu pokus o záchranu situace) "Co jsi to tedy chtěla?"

V: "No kvůli Maskáčovi bych na to málem zapomněla!(zahrabu v tašce, vytáhnu nějaký papír) Tadá!"

(ticho)

V: "Co je? To jste ještě neviděli vysvědčení?"

A: "Tak, já jako učitel ano, ale…"

E: "Samostudium"

N: "Soukromé vyučování"

(chvíli je zase trapné ticho)

E: "Jé, co je tohleto?" (ukazuje na něco na vysvědčení)

V: "Co myslíš, tu trojku z matiky?"

E: "Jo tak tohle! To víš, já ještě špatnou známku neviděl."

V: "Nekecej, vždyť je dobrá!"

E: "Nezdá se mi…"

V: "Ale je! Koukni, tady to máš i napsaný: Dobrý. Co chceš eště řešit?"

E: (znovu se vrátí ke knize) "Nic, zapomeň na to…"

V: "Kašlu na to, jdu se převlíct. Ne že mi to výzo spálíte! Ale, kdybyste to udělali, je to stejně jedno…"

(O dost později)

V: "Tak jo, mám vás ráda, ale tady končí sranda - kde mám druhou kočičkovou ponožku?"

N: "Je to kočičková ponožka. Ta nikdy nemá druhou do páru!"

V: "Chjo, tak to je e-e. A ani ten blbej sníh není, abychom mohli kdyžtak zkoulovat Erika…"

E: "Ale no ták! Proč vždycky já?"

N: "Protože jsi A) Pesimista a B) Máš masku, která se dá dobře srazit ranou sněhovou koulí zezadu!"

A: "Já teda sníh rád nemám. Od té doby, co jsem vás musel na Mikuláše tahat z olomoucké závěje…"

N: "Vždyť na Mikuláše nesněžilo."

A: "Samo ne, ale kolega Snape to přehnal s punčem. I když. Malfoy se taky pěkně namazal. A vy dva… škoda mluvit."

E: (ukazuje na mě) "Před ní ne!"

V: "Ale jo. Komu volal tady Andýsek ze záchytky, že mají dva opilé kouzlomrsky, jednoho neuvěřitelně namazaného elfa a navrch fantoma, který byl úplně mimo a vykřikoval 'You will curse the day you did not do ALL that the PHANTOM ASKED OF… YOOOOOU!!'?"

E: (nadzvednuté levé obočí) "Andariene?"

N: (vrčení) "Ethereasile, ty jeden mrňavej…"

A: (couvá) "Eh… Vědmi? Pomoc?"

V: "Já vás neslyším, já jdu na kafe. Chcete taky?"

E+N: (nepřestávají se pokoušet zavraždit Andyho)

A: (brání se házením fireballů)

V: "Tak zjevně ne. Mimochodem, ne že se vrátím a bude to tady ZASE vypadat jako po apokalypse! Maximálně klasický vzhled dopadu bombového atentátu, i s krví, OK?"

***
*pan Leroux - autor knihy "Fantom Opery"

"bájdawej" 2 - mám momentálně silný akutní záchvat totální neinspirace, tak nevím, kdy napíšu další kus HODNĚ živé hry. Proto prosím vydržte :)
"bájdawej"3 - pusťte si tohle. Stojí to za to. Jen pozor na hlasitost.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14