Starý příběh v novém provedení

Hola, amigos. 

Dneska jsem měla trochu náročnější den, ale o tom se rozepisovat nebudu. 

Co ale rozhodně napsat chci je, že jsem se pustila do přepracovávání příběhu, který jsem vymyslela před třemi lety, tedy v době, když jsem nastoupila na gymp. (jé, věta dlouhá jak od Hrabala :D)
Koho to zajímá, nechť rozklikne CČ. 

POZOR!! Kdo mi to ukradne, tomu hlava upadne! (Nebo bude od těla surově oddělena holýma rukama autorky nápadu!) (Nebo ukousnuta!)

Jde o přepracovávání zatím formou nové kresby (což ale neznamená, že by to byl komix). Protože jsem dneska líná jako veš (a kdy ne?), nechce se mi osvětlovat detaily příběhu (ona taková Marika T. ví, o co jde :D).

Co snad mohu beztrestně říct je, že se to odehrává v někdy v letech 1519-1521 v Mexiku.

Neobkecávejme to zbytečně a pusťme se do ukázek.

1.) Kněz (zatím bez jména)

Co mohu říct k němu je skutečnost, že i přes to, že je hlavním knězem, nesnáší pohled na krev. A to je při jeho práci docela problém, přihlédneme-li k tomu, že musel obětem vytrhávat srdce z těla :D
Jeho původní jméno jsem bohužel zapomněla, ale asi byl hrozně blbé. Jinak bych si ho pamatovala.
Jo a gesto rukou použito podle Webberova Rum Tum Tuggera :D Prostě se mi tam hrozně hodilo :D
A za povšimnutí podle mě stojí i piercing (pracovně - mezi mnou a Marikou T. - nazýván "Náušnička :3") v levé bradavce :D
*
2.) (naše známá) Princezna Ari

Nejsem si jistá, jak by na ni tehdejší společnost pohlížela. Přece jen, s historickou módou si ještě moc nerozumím.
Kdo tu chodí déle (nebo čte starší články), jistě si ji pamatuje. To byla tehdy ale marnost, co? :D
Měla jsem NUTNOU potřebu to vylepšit. No vážně, na tu starou verzi se nedalo ani MYSLET, natož koukat!
*
3.) Pouliční umělec...? (Lexs)

Tak tuhle postavu mám docela ráda :D Původně se jmenoval jinak, ale trochu jsem to změnila. Jak jinak, žeano? :D
Je to synovec toho kněze, jen tak mimochodem.
Tady si taky nejsem moc jistá oblečením :D
*
4.) Dcera hospodské (momentálně taky bez jména)

Upozornění - to, co má kolem pasu, NENÍ nádržka na led, ale taštička na kamínky. (žeano, Mariko?)
Sestra(dvojče) Lexse.
Princeznina BFF.
*
5.) Hospodská (nameless)

Tak tady si náhodou pamatuju, že její jméno začínalo na S!
Sestra toho kněze, matka dvojčat. Neměla původně mít v příběhu větší roli, ale to asi změním :D
**
To jsou zatím jen někteří v nové podobě. Musím dodělat i ty ostatní.
Možná jednou, až budu moc zlobit, to sepíšu a až budete zlobit vy, tak to sem dám :D
Těšte se a "Kýpkálm" :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14