No ale tohle mě nas*alo! Vážně!

Ano, jsem vztekem rozžhavená domodra! Kdyby to šlo ještě víc, byla bych naštvaná tak!
K věci - podívejte na tohle: http://klerincinadila.blog.cz/
A teď porovnejte s tímhle: MOJE KRESBY - Morgath (zde jde hlavně o jméno, ale myslím, že maska byla kopírována taky)



MOJE Šmajda











Nepřijde vám to povědomé?

S tou blogerkou se znám z Folmíků. Tehdy se mě na chatu ptala, jak jsem se naučila takhle kreslit, jak to vymýšlím a jak by mohla taky dělat takové obrázky.

Řekla jsem jí, že musí zapojit fantazii. Ona na to, jestli se může inspirovat u mě. Jistě, na to jsem jí odpověděla, že inspirovat ano, obkreslovat ne. Taky mi mohlo dojít, že tady se mezi těmito dvěma termíny asi nerozlišuje.

Ano, asi jsem si to tímhle zavinila sama, ale kdybyste byli tak hodní, pomohli byste mi ji přesvědčit, že tohle je prostě FUJ?
S poděkováním předem vaše vám oddaná kreslířka
Vědmi

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14