Pokec aneb Volejte Bohnice

Včera jsme vedly s Marikou neskutečně inteligentní pokec. Přijde mi zatraceně nefér připravit vás o ty životu nebezpečné kecy :D
já - #
Marika - #


(koukala jsem se u toho na "PotO")
19:36:35
ty jo, já jak se mezi odpověďma koukám na "ten film", tak jsem málem spadla ze židle, když začal Erik zpívat. Zrovna jsem to totiž nečekala (scéna, jak Christinu poprvé překvapí)...
19:38:21
Hih :D :D
Tady na tom je nejbožejší ten konec... (tady)
19:41:00
Tohle je to, jak jsem u toho málem spadla ze židle
19:42:21
Jo, je to tam dost nečekaně, že? :D
19:46:43
Možná trochu :D Ale rozhodně je to příjemné vyrušení :D
19:48:06
:D Heh...
***
19:48:09
TWL!! Dík za připomenutí! Vždyť já měla to svoje kafe skoro studený!
19:49:54
Hehe... jak můžeš zapomenout na kafe?! *zajíká se, až jí přeskakuje hlas*
19:52:31
"These things do happen" :D :D
***
20:04:07
Pokoukáníčko úžasné, no ni?

20:05:30
:D :D :D Vrrrk!
20:08:43
hm...prej "Vrrrk"...
Spíš "KAWAIIIIII!!!!!!!!!!!!!!" :D :D
20:09:42
:D :D :D :D Ty mě normálně zabíjíš!
***
20:21:58 (pokračuju v koukání se na "ten film")
Muehehéé:D Už omdlela a on si ji odnáší do svého doupěte, aby ji zneužil:D :D :D
No, to zas ne, ale bylo by to boží :D :D
***
21:22:42
jak může sakra být někdo TAK CUTE??

21:25:08
Oh, Merline! To je boží fotka... Ještě že tam není Sev a nepřečte si moji reakci... Eh, koho by zabil první? Tebe, mě, nebo Erika? (To je skoro jako ruská ruleta...)
21:27:03
a prostě... zkus nespadnout ze židle, když klikneš další a objeví se tam TOHLE *like a šipka dolů*

jo, asi by se nás pokusil killnout všechny - tebe za tu reakci, mě za to, že jsem ti to poslala a Erika za to, že je tak hezkej :D
21:29:01
Oh... Co na to říct víc?!
Tak nějak... :D
21:29:57
no já tu zažívám ale šoky , jen co je pravda :D
21:32:00
Jak to?
...
Jak asi vypadá nahej elf?... (Tahle debata se vám začíná zvrtávat...)
21:33:36
kurňa, mám těžkej slintací záchvat...
21:34:55
Vrrrrrr.... u mě se to zrovna teďka nehodí. Jsem v RMČT u docela vážné scény a jediný na co dokážu myslet je, jak vypadá nahej elf...! :D :D :D
21:37:49
jó, já mám před očima Erika v trenkách :D :D :D
jak je možný, že ta jeho "Kikina" vypadá za všech okolností 
a) dokonale učesaná
b) dokonale namalovaná
c) má dokonale čistý oblečení ??
21:38:38
Eh, tak to ještě nic není...
No, asi čistící kouzlo? :D
***
22:21:21
já už asi půjdu spát... někdo tomuhle pokecu nepřeje... žeano, tati?
22:22:17
Eh, tak dobrou. Jinak fajne pokec! Někdy si to musíme zopakovat! Teď to nedostanu z hlavy... :D
22:22:50
p.s. - představa nahýho elfa :D
22:23:23
Ty zvíře! Jak můžeš?! :D
***
Jo, je to trochu delší... ale mezitím jsme ještě kecaly o pokeru, o nahých záporácích, o pomalovaných maskách a o fofrbalu (aka famfrpál)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14