Když se po zkouknutí filmu chcete přestěhovat do sklepa

Mňuheh, v pátek jsem zkoukla film "Fantom Opery" a musím říct, že to bylo zatraceně boží.
Nechci psát o čem to bylo, jen o tom, co bylo pak :D


Hned v sobotu jsem pak jela k Marice T., přičemž jsme dotočily parodii na HP, dopsaly kousek CdA a pak se večer uprdelily k noťasu a sjely se tím společně. Množství slintání a vzdychání se nedá spočítat :D Slintalo se jen u scén s Fantomem (takže pořád) :D
A samozřejmě jsme se u toho taky slušně nasmály. To například:
já: "Teď kdyby z tý loďky jebnul do tý vody!"
*
M: "To je boží! Ten jeho hlas mě bude pronásledovat dlouho!"
já: "Mě zase ty moje představy..."
*
já: "Vrk vrk!" :D (narážka na signoru Carlottu - ta když mluvila, normálně u toho vrkala:D)

A taky jsme pak hned daly Erika (Fantoma) dohromady s naší starou známou barmankou Loccaseyovou :D
Z čehož pak vyšlo tohle:

Podle písničky I Remember - Stranger Than You Dreamt It

a tohle: (dělaly jsme si srandu z toho, kdyby měl alergii na peří)

podle písničky Masquerade - Why So Silent


Podle písničky Point Of No Return

Ne, nejsme normální a asi ani nebudem :D
Jdu se odstěhovat do sklepa...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14