Další halda obrázků na téma PotO :D

Muhehe :D
Rozhodla jsem se neušetřit vás dalších mých ujetých (či spíše sjetých) obrázků na jedno téma - Jak byla Loccaseyová dána dohromady s Fantomem :D
Ne, prosímvás, netoužím po tom, být ukamenována zarytými fanoušky:D
Jo a mimochodem, na dvacátou druhou (a POSLEDNÍ) část Cesty do Anglie si budete muset chvilku počkat :D Jen tak, kvůli... ehm... napětí?

1.) Znovu "Alergie na peří"

Tentokrát však vybarvená :D
Ale budu to muset předělat... už kvůli tomu, že by to do filmové (2004) scény "Masquerade" barevně nezapadalo (ono černo-bílo-zlatou kombinaci modro-růžová poněkud narušuje...)
*
2.)Hádka o šatnu :D

Yes, můj první pokus o Christine, Raoula a Carlottu :D A zrovna napůl chibi... ehm...
Jo, na tom lístku, který leží na spodku obrázku a který někteří (žeano, mami?) nezaznamenali, stojí: "Tak tady se budou ženský prát a mně to nikdo neřekne?? D.O." (Pro ty, co nechápou zkratku - Duch Opery)
*
3.) Na střeše

aneb Maríiny myšlenkové pochody.
Nekreslila jsem to kvůli extrémní vtipnosti, která tomuhle hodně chybí. Jen taková chvilková blbost a potřeba nakreslit Loccaseyovou v růžových rádobybaletních šatičkách :D
*
5.) "Down once more to the dungeon of my black despair..."

"... Down we plunge to the prison of my mind!
Down that path into darkness deep as hell!"
No jo, to jsem se zase jednou něčím sjížděla :D
Prosimvás, těch výrazů a té obvázané ťapky si nevšímejte, píšu takovou pitomost a tohle je k dalšímu ději.
Šlo tu čistě o ty (na Maríu moc jednoduché) šaty :D Ty kytičky mi daly zabrat...
*
6.)A teď ta o tom, jak María ke svému poznávacímu oblečení přišla :D
To černovlasé stvoření by teoreticky měla být Maríina bývalá spolupracovnice Nini (taky vystupuje v té mé ohromné blbosti :D)
Na tom jejím obličeji mi něco nesedí... takový jako ne můj styl...
*
7.) "We've passed the point of no return... ehm... co teď?"


Já vím já vím - Erik má málo zmrzačený ksichtík :D Ale já za to NEmůžu! Ještě mi to nepřešlo do ruky!
Mimochodem, odolaly (jistě, spíše vy, dámy) byste tomu jeho úsměvu? :D
*
8.) Když si partner začne zpívat ze spaní :D

Mělo tam být ještě: "Sice jsi mě na tohle sbalil, ale to bylo dávno a navíc VE DNE!", ale blbne skener, tak by to asi nevzal celý...
No jo, pár let po svatbě... :D
*
a na závěr jedna chuťovka :D


Proč? Proč? Pročpročproč musím mít tu tendenci stěhovat si dom každýho hezčího chlapa se kterým se pomocí filmů či literatury seznámím?

p.s. - Texty použity z těchto písniček:
1.) The Point of No Return
a 2.) Down Once More
a poslechněte si to pěkně celý! Celejch (asi) 14 minut! :D

jo, a těšte se, až zpracuju tohle:

a tohle:



ups... to jsem se nějak rozjela...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14