Cesta do Anglie - část 21

Dnes o jedné SMSce, hře na "Titanic", praktické zkoušce na řidičák a opakujících se vtipech :D


(na trajektu) (23:59)
B: (píše SMSku bratrovi) "Titanik vyplul :D"
Odpověď: "Ty jsi blba! Musel jsem si odskocit pro mobil a Liz si ted mysli, ze jsem milenec na baterky!"
B: (s vyděšeným výrazem zase něco píše) "UH! Tak to jsem vedet nemusela o_O"
(na palubě)
Vědmi: (sedí u okna, poněkud zelená)
T: Co ti je? (přisedne naproti ní)
Vědmi: (kníká) Já si zapomněla vzít prášek proti nevolnosti...
T: (obejme ji) To bude v pohodě...
Marika: Ehm... kocure, co jí to děláš?!
T: Ona říkala, že je jí blbě!
Marika: Utěšování Vědmi mám na starost já! Padej pryč!
Vědmi: Snad jsi zase něco nekouřila...
Marika: (jde z ní cítit marjánka) Ne-e!
(na horní palubě si Nuada a Blondie hrají na nejslavnější scénu z "Titaniku")
B: Jestli mě teď pustíš...
N: Neboj, držím tě za pásek.
B: (hystericky) Děláš si srandu?? Vždyť ten drží jen silou vůle!
N: Promiň! (posouvá ruce nahoru) Řekni mi, až TAM budu. Já to po hmatu nepoznám...
B: Ty jsi ale pitomec...
S: (zjeví se tam společně s Lusíím) Kdyby ses přidal k nám, elfe, nic takovýho bys řešit nemusel...
B: (najednou má v ruce revolver) Odstupte tři kroky od mýho snoubence, nebo to do vás vypálím!
L: Vždyť to byl jen návrh...
B: Počítám do tří! Jedna...
S: Jestli budeš počítat jako Lusíí, umřeme dřív stářím...
B: Dva...
N: Radši jděte, ona to myslí vážně. Učil ji to její bratr.
S: Počkej, není to ten, co je vysazenej na menšinově orientovaný?
N: (kývne)
S: Ale vždyť my už byli na odchodu, žeano Lusíí?
L: Jo jo. Já si stejně ještě musím odskočit přičarovat si čistý spodní prádlo...
(oba zmizí stejně jako se objevili)
N: Jde z tebe strach, víš to?
B: (potěšeně) Joo...
N: (pohladí ji) S tebou už se nemusím ničeho bát, že?
B: (kývne)
(zpět v autobuse)
(nikdo neví, jak se stalo, že spousta lidí/?/ hned usnula) (Blondie stále řídí)
B: To se mi zdá... Já ten řidičák snad nakonec dostanu!
(všichni mimochodem sedí jako předtím)
(asi o půl páté ráno)
Munkus: (už dvě a půl hodiny vypráví vtipy) A znáte ten o trpaslíkovi a...
Alice: (otráveně) Ano...
Munkus: A ten o těch dvou teplouších...
Marika: To není vtip, to je realita.
Munkus: A ten o pomeranči...
Viki: Ten jsem říkala já.
Munkus: A co ten o...
B: Už se docela opakuješ, víš o tom?!
***
Připomeňte mi, že nemám příště u něčeho takovýho pít kafe...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14