Cesta do Anglie - část 19

Radujte se, veselte se! Cesta do Anglie se vracíí! :D
Včera jsem byla u Mariky T. a konečeně, opakuji KONEČNĚ jsme to dodělaly! :D
Takže tu máte pokračování o tom, jak se Karel(řidič) zpil Luciusovou mangovicí a "účastníci zájezdu" museli nějak pořesit, jak se dostanou do přístavu v Doveru :D


(všichni víceméně v pohodě v autobuse)
Marika: (překročí Karla)
B: No, zajímalo by mě, jak se teď dostaneme do přístavu...
Vědmi: Chce to nějaké kreativní řešení...
N: Umíte někdo řídit?
L: Já kdysi řídil traktor...
S: Kde jsi proboha přišel k traktoru?
L: No to v létě u babičky...
Marika: (postrčí ho k volantu) Řídíš!
L: Ale já neumím značky!
A: Myslíš že někdo z nás jo?
Misto: To by se vyřešilo za jízdy, ne?
N: A nezapomeň, že musíš jet VLEVO! To je tam! (ukáže)
L: Vždyť jsem národností Briťák! Takový věci mám v krvi!
S: Ale taky jsi kouzlomrsk. K mudlovskejm dopravním prostředkům moc do styku nepříjdeš.
L: A...
Vědmi: Nezapomínej, jak dlouho žiješ v Čechostánu!
L: (pípne) Tak fajn...
(povede se mu nastartovat)
L: Ono to funguje!
(všeobecný jásot)
(o něco později) (autobus jede strašně rychle)
Vědmi: (natočená k oknu, něco tam kutí)
Marika: Co děláš?
Vědmi: (otočí se k ní, v ruce drží foťák) Chci si vyfotit tu hezkou anglickou krajinu...
Marika: (jukne z okna, vidí akorát rozmazanou skvrnu) Kterou?
Vědmi: ... a jak vidíš, moc to nejde...
(v Doveru)
L: A kurva...
Mac: Co?
L: Já nevím, jak se brzdí!
Mo: A ku...
Mac: Nesnaž se to doříct!
S: Takhle bránit dítěti v rozvoji...
Mac: (chystá se něco říct)
Verena: (přemůže veškerou nechuť a umlčí ho francouzákem)
Marika: Zkusíme vyřešit tuhle situaci nebo se budeme hádat?!
S: Hádat!
Viki: Drž hubu a nech ji mluvit!
Misto: Viki?
Jerrie: Ehm... víte někdo, jak se brzdí?
(ticho)
B: No já bych možná... brácha se mě to jednou snažil naučit...
Teazer: A nechceš mu zavolat?
B: Ale na to už není čas! Silnice za chvilku končí!
T: (zkoumá páčky) Možná by tohle... (zatáhne za jednu)
(autobus zastaví)(nejdřív je ticho, pak všichni začnou tleskat)
Verena: (odmění Tuggera pusou na tvář)
T: (omdlí)
Mac: (tváří se žárlivě)
Munkus: (vzbudí se) O co jsem přišel?
E: No, s Alicí jsi přišel o...
Munkus: (divoké gestikulování, ať Etcetera zmlkne) Neřeš to!

***
Prosímvás, noste nám kytky a plyšáčky před dveře naší hrobky :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14