Cesta do Anglie - část 18

Prozatím poslední část, víc nemáme hotovýho. Doufám, že to brzo doděláme a vy si to budete moct vychutnat až do konce :D


(víceméně se dostanou před Tower of London)
Munkus: (zpívá písničku od tří sester Adamiti v Londýně) Moje hlava jako dýně nad sebou má auru! Nahej chodim po Londýně, brzo skončim v Toweru!...
S: (sakra dotčeně) Já už mám kalhoty!
L: Bylo by určitě lepší, kdybys...
Mac: Nechte si to vy dva!
Marika: Jo, ty gatě zpátky nedostaneš!
Vědmi: Ale můžu ti dát mou sukni!
Marika: NE! Vědmi! Ty a sukně??
Vědmi: No fakt vtipný... Hej, tak teď kdybyste mě poslouchali! Teď máme asi dvě hodiny, abyste si to tady mohli pěkně prohlídnout! Jsou tu fakt zajímavý místa, jako třeba výstava mučících nástrojů, středověká část a stálá expozice korunovačních klenotů. Ale varuju vás! Nesměj se fotit! Za to se platí pokuta asi přes dvěsta pade liber! Takže když už fotit, tak jen předstírat, že píšete SMSku... Jasné?
(nikde nikdo)
Marika: No, tak to bude hodně zajímavý... jdem, ať jsme u těch klenotů první!
Vědmi: YES! (pohybem nestejnorodým - zběsilým zdrháním - se dávají ty dvě směrem k budově s klenoty)
(uvnitř)
Vědmi: Hele, není to koruna královny Viktorie?...
(asi za dvě hodiny)
Marika: Teď já, teď já! Půjč to sem (vytrhne to Vědmi z rukou) (nasadí si korunu na hlavu) A tak byla Marika Tepeš korunována královnou VB na věčné časy!
Vědmi: Doslova.
Hlídač: Co to tam děláte?
Vědmi: A sakra!
Marika: (sklepne korunu na zem) Zdrhej!
(znovu ten nestejnorodý pohyb; Vědmi rozesílá všem SMSky "Ukonceni akce, rychlo na vlak!")
(ve vlaku)
N: Co jste tam dělaly, že jste tak zadejchaný?
Vědmi: (snaží se chytit dech, který šel napřed) Se neptej...
(u greenwichského parku)
Vědmi: Tak jo, Karel teoreticky bude čekat na druhé straně parku, což je do kopce...
Verena: Kopec ne!
Mac: Já tě ponesu
Verena: Fajn, jde se!
Vědmi: ...no a budeme mít pár minut času na okouknutí nultého poledníku, takže kdo se bude chtít vyfotit jednou nohou na západě a druhou na východě, bude mít šanci!
(u poledníku - čára na zemi s cedulkami "Východ" a "Západ")
Misto: To je ale nudný... JDEM!
(bóži skupinové foto - Alice klečí; Lusíí je zavěšen na Sevových zádech; Verena drží Mo, Mac drží Verenu okolo pasu; Vědmi leží na východě, Marika na západě, dotýkají se hlavami; Tugger a Munkus si dělají navzájem rohy; Blondie a Nuada se cucají nad "čárou"; Viki s "malým" stojí na jednom konci skupiny, Misto na druhém; Jerrie a Teazer stojí jako na školní fotce, neobyčejně blbě se usmívají; Etcetera byla vyslána k foťáku)
Vědmi: Fajn, jde se k autobusu!
A: Ehm...mně kaplo do výstřihu.
Tugger: A mně na hlavu.
Marika: Začíná chcát! Rychle pryč!
(doběhnou k autobusu)(všichni durch mokří)
Vědmi: Né, já mám náhradní oblečení v kufru!
S: Já taky!
Mac: Vy všichni tam máte náhradní věci! Karle!
Mo: On tam spí! A něco drží...
L: Néééé! Moje mangovica!!
S: Teoreticky je mrtvý. Ta tvoje mangovica je zdraví nebezpečná!
A: Ticho oba dva! Alohomora dveře od autobusu!
(dveře se otevřou)
S: (zmateně a trochu vystrašeně kouká na Alici) "Alohomora dveře od autobusu"?
A: V Briťákově musíš bejt přesnej!
B: To si pleteš s Dojčlenďákovem.
A: Ale ne. Tady musíš bejt přesná taky!
*

A obrázek jako bonus :D

Co dodat? :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14