Cesta do Anglie - část 17

Pozor, tentokrát část předposlední z toho, co mám! Naposledy jsme toho udělaly s Marikou moc málo. Ono se těžko píše, když musíte v jednom kuse slintat nad Gerym :D
Mrkneme se do Camden Town a trochu se zasmějeme jednomu nejmenovanému kouzlomrskovi (a Lusíí to NEBUDE! :D)
Supům zdar!


(na místě)
Mo: (prvně v životě vidí punkáče) Hele, mami, ten pán má na sobě řetězy na kolo!
Verena: Ehm, zlato, jak bych ti to vysvětlila...
Mac: Tohle nikdy nosit nebudeš.
S: (poťouchlý úsměv) Ale přece bys neomezoval svoji dcerku...
Mac: Abych ti nenarval ten jeho (ukáže na zmíněného anarchistu) transparent na povolení anarchismu do...
T: A přece se nebudete hádat!
Mac: No že to říkáš ty...
(rozprchnou se)
(Vědmi a Marika zalezou do obchodu s komixy)
Vědmi: (zmerčí komix o Hellboyovi) Ty krááso! Tenhle díl ještě nemám!
Marika: (zamumlá) Závislák...
(Sev a Lusíí načumují kolemjdoucím gotičkám do výstřihů)
L: (ZAMYŠLENĚ) Víš, je to zajímavý, podívat se i jinam, než na...
S: Tady ne, Luciusi.
(Blondie si zkouší v gothic shopu černé kožené šaty)
B: Co myslíš, ty můj elfe pitomá, mohla bych si to vzít na naši svatbu?
N: Nevím jak na svatbu, ale svatební noc si umím docela dobře představit...
B: Neblbni, vždyť jsou ke kolenům úplně uplý. V tomhle ani nezvednu nohu!
N: Rozparek se na nich dá zrobit vždycky (sahá po kopí)
B: (syčí) Ještě jsem je nezaplatila!
("rodinka" se jen tak poflakuje)
Mac: (hledí kolemjdoucím slečnám na prsa/zadek)
Verena: (hodně okatě hledí kolemjdoucím pánům na... ehm...)
Mo: (zatahá Verenu za kabát) Mami, já bych chtěla novou voodoo panenku.
Verena: (nepřítomně) Teď ne, zlato...
Mo: (chytne Maca za ruku) Tati, já bych chtěla nový špendlíky do voodoo panenky.
Mac: (též velmi zaneprázdněně) Teď ne, Mo...
Mo: Bože! Ty to vidíš!
(v obchodě s potřebami pro punkery)
E: Tuggere? Jsi tady?
T: (schovává se za věšákem s koženými bundami) Nejsem, vole!
(Alice a Munkus zalezou do temného vchodu tatoo studia; dále netřeba psát)
(Jerrie a Teazer se procházejí mezi stánky)
Jerrie: Tady někde by měl bejt stánek s marjánkou!
Teazer: Hele, tam je nějaký koření!
Jerrie: Jdem!
(Viki a Misto jsou v tom samém obchodě jako Tugger a Etcetera)
Misto: Tahle kožená bunda by se mi líbila... jé, čau Tuggere!
T: (zoufale) Tichobuď! Já tady vůbec ne...
E: Tuggere!!
T: Sakra!
Viki: Tak vidíš, kam tě ten tvůj orel dostal. Misto, slíbil jsi mi, že půjdem na striptýz. Co tam ještě děláš?
Misto: Ty! Já jsem říkal, že JÁ jdu na striptýz! Ty se mnou nikam nepůjdeš!
Viki: To by ses divil...
(Karel se v autobuse nehorázně nudí, pohrává si s flaškou Lusíího mangovice)
(všichni se sejdou před stanicí metra, asi tak po třech hodinách)
Vědmi: (oblečená jako esesák) Tak co? Koupili jste si něco pěkného?
L: (oháknutý jako punker) Nic moc
S: (zrovna tak) Má pravdu
A: (vysmátá, podpírána Munkusem) Já jsem si koupila negativní těhotenskej test! (začne se znova smát)
Mo: Mně se povedlo z rodičů dostat peníze na novou voodoo panenku!
Verena: (na Maca) Tys jí něco dal?
Mac: (zmateně) Ne, já myslel, žes to byla ty!
Jerrie: (naštvaně na Teazer) Ty jseš blbá! Vždyť to byl kardamon!
Teazer: Co?
B: Věděli jste, že to rychlý oddávání není jen v Las Fekáls?
N: Normálně byste nevěřili, jak tu dokážou steampunkeři napodobovat faráře!
T: (koukne na Lusíího) Co to máš na sobě? To je drsný!
S: (dotčeně) A co já?!
T: Ale, u tebe nevidím žádnou změnu.
S: A co to tetování ve tvaru motýla na prdeli?
A: Cože? Ukáž! (horlivě mu začne stahovat kalhoty)
Viki: (začne se nahlas smát) Ty máš cejch prostitutky, chlape!
Misto: Co ty o tom víš?
Viki: A co o tom víš ty, prcku?
S: Ale trenky mi nechte! Tam nic nemám!
L: Ale já tam něco vidím!
S: Nééé! Supa néé!
Vědmi: (přemáhá křeče smíchu) Jdem, nebo nám to metro ujede
S: Rád bych, ale Marika mi ukradla kalhoty!
Marika: Vykoupil's mi je přímo před nosem! Za to budeš pykat! (začne se zle smát)
L: V trenclích nebo bez, jde se na metro!
S: Ty... Luciusi... já trenky ještě mám!
Viki: Už nemáš!
N: (v koženém obleku) Chceš si půjčit moje rifle? (zaloví v tašce, vytáhne odrbaný rifle se skvrnami od barvy)
S: Bohové... hipísácký hadry...
(cesta metrem proběhne až na občasné pády někomu cizímu na klín úplně v pohodě*)
***
Co dodat? Snad jen:

*p.s. - to s pádem na klín je podle skutečnosti!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14