Cesta do Anglie - část 15

Dnes to obkecám jen krátce - lokální třetí světová (nebo taky "Šli na London Eye", jak kdo chce)
Mimochodem, Tugger, Sev a Misto se bojej výšek :D


(víceméně v pohodě se dostanou až k London Eye)
Misto: Jsem rád, že tam nejdeme...
Viki: (jedovatě) To by ses divil...
Vědmi: Klid, teď se jdeme stejně podívat do akvária!
B: Možná uvidím Abeho příbuzný!
S: Dotaz! Můžu hodit Macavityho žralokům?
Mac: Tyyy...!
L: (hihňá se) (najednou sebou škubne - Mo ho kousla do nohy)
Mo: Nechej tátu na pokoji!
L: (ukáže na Seva) To říkal on.
Mo: Tak jo! (kousne Seva)
S: Ty jedna malá... (vytáhne hůlku)
Mac: (vrazí mu jednu) Nech moje dítě!
S: Ava...
L: Klid!
(akváriem se projde celkem v pohodě, dokonce nikdo nic nerozbije)
Vědmi: Tak tady mi něco nesedí...
Marika: Já vím, proběhlo to až příliš hladce!
Vědmi: Hmm...
(jde se na London Eye)
S: Já tam NEjdu!
L: Ale jdeš! Nemáš na výběr!
S: Pro tebe cokoliv.
Mac: (kupodivu nic neříká) (jen se usmívá)
(projdou okolo ochranky s detektorem kovu)
N: (záměrně nahlas) Ještě štěstí, že u mě nenašel tu PLASTICKOU TRHAVINU!
B: Ticho, já mám štěstí, že nenašel "Big Babe"!
A: Kam jsi to sakra schovala?! Vždyť je to dělo jako kráva!
B: Nechtěj vědět.
(nastoupěj, kabinka je už ve čtvrtině otočky)
Vědmi: Ehm... Tohle celý je hrozně mezinárodní dílo. Některý části byly dovezený z Francie, některý ze Španělska... a ta středová část je dokonce z Čechostánu! Už si nepamatuju, ze kterého města, ale faktem je, že se nikdy nerozbila a ani ji nemuseli vyměňovat!
Misto: A tím chceš říct, že ty ostatní se někdy rozbily?!Já chci na zem!
Viki: Posero...
T: (schválně se dívá na strop kabinky)
S: (zakrývá si oči, trošku se třese)
L: Copak?
S: Já se bojim!
L: (obejme ho) No tak, to bude dobrý... uvidíš... (hladí ho)
Mac: Ale vy už jste fakt nechutní oba dva! Jestli si nutně musíte dokazovat lásku, dělejte to laskavě v gay baru!
L: To nevidíš, že je mu blbě?
S: Mě blbě není! Klidně si to tady s ním vyřídím!
Mac: Jak chceš! Stejně jsem čekal už moc dlouho! (skočí po Sevovi, srazí ho k zemi)
L: (zakrývá si oči) Nechte toho!
A: Co to je?! Hromadná rvačka? (skočí po nich; strhne s sebou omylem Lusíího)
L: Pomoc!
Jerrie: Hustý! (přidá se)
Teazer: Počkej na mě, brácha!
Verena: Mýho bývalýho mi mlátit nebudete! (sundá si botu a skočí po nich)
Mo: Mami!
Viki: (vrazí malýho Mistovi do pacek) Hlídej! (přidá se)
(postupně se přidají téměř všichni)
Marika: (na Vědmi) Vědmi, můžu taky?
Vědmi: (otočená ke sklu) Pro mě za mě...
Marika: Dík!
Vědmi: (polohlasně mumlá) Užívám si dokonalou dovolenou, užívám si dokonalou dovolenou, užívám si... nemůžete to KU*VA trochu ztlumit?!
L a S: (najednou přestanou) Kde?
(toho využije Mac; oba chytne za krkem a švihne je obličeji o podlahu kabinky)
Vědmi: (ohrne si rukávy) Já toho mám právě dost... (prokřupne si klouby a...)
(kabinka konečně dojede - první vystoupí Vědmi, otírá si ruce)
Vědmi: Tak to bychom měli...
S: (drží si zlomený nos, kňučí něco o pomstě)
L: (mne si rameno, fňuká) Já si to fakt nezasloužil... mamíí...
Mac: (drží si natrhlé ucho)
Verena: (kulhá za ním) Já ti na to něco dám...
Mo: (roztrhlý ret) Já se neměla smát...
N: (natrhlé obočí) Sestra mě zabije...
(v tu samou dobu kdesi v New Yorku)
Nuala: Brácha, ty blbče! Kde ses zase popral?!
(zpět u London Eye)
B: (zlomený levý roh) (nepublikovatelná nadávka) Tak teď se doma neubráním výslechu...
T: (smutně kouká na roztržený pásek)
A: (roztržený korzet, přidržuje si ho) Vy mě normálně strašně rychle svlíkáte...
Viki: (monokl pod okem)
Marika: (výtlem jako vrata) Tak to bylo něco! Dlouho jsem se takhle nepobavila! Kdy se to zopakujem?
Jerrie: (k Teazer) To jo, ségra! Já nevěděl, že umíš tak dobře škrtit...
Teazer: (temné vrčení) Drž tlamu, nebo budu pokračovat...
Munkus: (nevěřícně kouká na pravou packu) O-o-oni mi vyškubli d-drápek...
Misto: (vrazí malýho Viki zpět do náruče) Na!
E: (drží si krvácející ocásek) Máma mě přetrhne!
Vědmi: Když jste si to všechno vyříkali, můžem se vrátit zpátky na hotel. (vytáhne z kapsy mobil, něco tam naklape) Karle?...
***
Vždyť to říkám - malá třetí světová :D
Nezapojili se - Mo, Misto a "malej"

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14