Cesta do Anglie - část 14

Včera jsem neměla na přidání další části čas, protože jsem jela k MARICE T., abychom dodělaly Cestu do Anglie když už nic víc, tak alespoň do konce :D
Jo, to kdyby. Dostaly jsme se jen ke skupinové fotce na nultým poledníku :D A to má dobrý důvod - slintaly jsme nad Fantomem opery :D
Dneska se podíváme, co se stalo když se skupina chtěla vyfotit na lvovi na Trafalgar Square :D


(skupinka se dává dohromady; přesouvají se na Trafalgar Square)
Vědmi: Tak poslouchejte - teď máme asi deset minut volnýho času, takže kdo se chce vyfotit na některým z těch lvů, má možnost.
S: A já jsem někde četl, že jestli ten lev zamrká, když kolem něj projdete, znamená to, že nejste "čistí"
T: (zkusí to) (nic)
Mac: AHÁÁ... tak takhle je to s tvou pověstí sexuálního zvířete!
T: (zakrývá si obličej tlapkami) Nech toho! Ani nevíš, jak je mi trapně!
(všichni z toho mají druhý Vánoce) (každej si zkusí projít)
L: (projde) (lev zamrká) (triumfálně) Já vám říkal, že mám syna!
S: (trochu nervózně projde) (lev zamrká) Takže to nebyl sen!
Misto: (nenuceně projde) (lev předstírá, že ho neviděl)
Viki: (zatraceně nervně se rozhlíží, kudy by to obešla)
(Vědmi a Marika se na sebe spiklenecky podívají; najednou se rozběhnou, Marika plynule přejde do moonwalku, Vědmi to projede po kolenou)
Vědmi: Wheee!!!
(lev zavrtí hlavou; holky si plácnou)
Mo: Mami, pusť mě. Já umim chodit! (projde;lev zamrká)
T: No co to jako...?
lev: Sorry, něco mi spadlo do oka!
(ticho)
Mac: (na Verenu) Dámy mají přednost!
Verena: Tahle falešná skromnost ti nepomůže, úchyle. Pěkně spolu!(strčí ho před sebe)
Mac: HEJ! (lev zběsile zamrká) No, co už s tím, žeano?
Munkus: (projde; lev nic) EHM!
lev: Aha, já tě neviděl! (mrkne)
Munkus: (naštvaně) To už je lepší!
Jerrie a Teazer: (projdou společně, lev ani mrk) No, ono na TO není při našem zaměstnání nějak čas...
B: (projde; lev mrkne) (otočí se na něj) A né že to práskneš mýmu bratrovi!
N: (nějak podobně) Proč mi ten pitomej lev připomíná, že jsem o TO přišel později než sestra?!
lev: Nemůžu za to, že jsi packal!
E: (projde s křečovitým úsměvem; lev se ani neobtěžuje mrknout) To je nějaký rozbitý nebo co!
T: Představy s nepočítaj!
A: (přiběhne) Teď já, teď já! (projde; něco jí spadne na hlavu)
lev: Au!
A: Co to jako... bronzový oko??
S: BĚHNA OBECNÁ!
A: Ty drž tlamu, netopýre, beztak zamrkal jen díky mně!
S: Si fandíš! Ty ani netušíš, co s Lusíím...
Mac: (nadechne se)
S: Ani náhodou!
Mac: Však já ti jednou...
L: Kluci, klid!
socha admirála Nelsona: Nechte už mýho lva na pokoji! Chudák, kde teď seženu restaurátora-veterináře?
(smích)
socha: To není ani trochu vtipný!
Vědmi: Tak sorry, no. Můžeme se teda vyfotit? Budeme ho brát z té strany s okem.
socha: (ignoruje je)
B: (vyškrábe se na lva)
lev: Jau! Štípla jste mě do zadku!
B: Sorry. (začne rajtovat) (na Nuadu) Foť!
N: Je to tam :)
Mo: Co? Kde?
Verena: Ale nic (odvádí Mo)
(Lusíí, Marika a Vědmi si chtějí udělat skupinovku, Sev odmítá)
L: Seví! Nebuď suchar!
S: Já fotim!
Vědmi: (s povzdechem) Tuggere?
T: (s přehnaným zájmem) Ano?
Vědmi: Pojď za náma. (koukne na něj) Ale ten přívěsek nech dole!
T: (ledový pohled na Etceteru, která mu zase zaútočila na nohu) Slyšela's? Slez!
E: (neochotně ho pustí)
T: (na Seva) Pohlídáš ji?
S: Tak... (Etcetera se mu v ten moment pověsí na nohu)
T: Dík!
S: čím se to sundavá?
T: To ti neprozradím. Tvůj problem!
S: HEJ!
(Celá situace se nějakým zázrakem pořeší, socha po skupince mrskne bronzovým kloboukem, nikoho netrefí)
***
No jo. Socha je trochu nedůtklivá... :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14