Cesta do Anglie - část 12

Dneska jen takový náhled na pokoje poté, co byla párty rozpuštěna a co bylo ráno.
Upozornění pro Mikeho - nikdo tam blít nebude! :D


(pokoj č. 13)
Marika: No to byl mejdan tak akorát na jedno velký h...! Ani jsme si nezakouřily, nenapily...
Vědmi: A já se líbala jenom s tím malým černobílým...
(pokoj č. 14)
N: Škoda, že jste tam nezůstali. Byla sranda, když nás ta recepční přišla seřvat!
S: (dělá, že spí)
L: Měl jsi jít taky, tady byla taky sranda! (významně se podívá na spícího Seva)
N: Já mám trochu jinou orientaci. Sice se říká, že elfové jsou bi, ale to není pravda. Já mám svou ženu rád.
L: Jo? A jsi si jistej? Zkoušels to někdy?
N: Abych ti nenablil do bot...
S: (vzbudí se) Nenadávejte si! Já se tu snažím ve snu znemožnit Pottyho staršího!
(pokoj č. 15)
(Viki s malým už dávno spí)
Mo: (sedí na posteli, s úsměvem a inkvizitorským pohledem se kouká na mamku)
Verena: (drží opilou Etceteru) Nekoukej na mě tak. Mám jiný starosti...
Mo: Stejně nechápu, jak se mohla tak...
Verena: To asi zůstane záhadou...
(pokoj č. 16)
Munkus: To se tady vážně muselo pálit tolik konopí? To v životě nevyvětráme!
Mac: Nech konopí konopím. Mě teď spíš zajímá, jak odstraníme tenhle flek...
T: Čí jsou tyhle tanga?
Mac: (koukne se do zrcátka, které našel na zemi) Která z těch holek měla rtěnku?
Munkus: (rychle si otře tlamku)
Mac: Ale fuj!
T: (znechuceně) Tak čí to teda je??
Mac: Já mám pocit, že to na sobě měl ten blonďatej teplouš...
T: FUJ! (hodí tanga na Munkuse)
Munkus: (otřepe se a vyhodí tanga z okna)
Mac: (zamyšleně) Nebo že by byly jedné z těch 3 svobodnejch lidskejch holek?
Munkus: (vražedný ledový pohled) Debile….
(pokoj č. 17)
B: (telefonuje)... fakt škoda, že tu nejste, brácha. Tobě a Liz by se to určitě líbilo!
(pokoj č. 18)
Jerrie: (mlátí na dveře zvenku) Vole! Otevři! Jde po mně taková...
Misto: Tvůj problém...
Jerrie: Tak otevři!!
Misto: (otevře) Tak fajn, pojď dovnitř... A vy laskavě zůstaňte venku!
(ráno - recepce)
Vědmi: To byla noc! Mám takovej pocit, že Tugger nebo tak někdo mrouskal ze spaní...
Marika: To zaručeně nebyl jen on... bylo to dvojhlas...
B: (přijde) Zlatý IVPJ! Chybí mi chrápající bratr, hlasitě ho napomínající Abe, nevyspalá Liz a uřvaný mrňata!
N: Oh yes! Nečekal bych, že to kdy řeknu, ale tvůj brácha mi taky chybí...
B: To mu radši neříkej. Víš, jak je podezdřívavej...
N: Noc s buznou jednoho docela traumatizuje. Ten Malfoy je asi fakt nějak jinak orientovanej...
B: Vole! Posloucháš se vůbec?
N: (dojde mu to) Do p... do písku!
A: (zjeví se tam) Kdybyste věděli, že tu už půl hodiny stojím... asi bys hned začal přemýšlet o tom, co říkáš. Takový množství dvojsmyslů... A to doma mluvím podobně...
L: (přijde) (obejme Nuadu kolem ramen) Tak co, jak to jde?
N: (sakra rychle se mu vykroutí)
S: (portne se) Ehm... Lusíí?
T: Tak tady se děje grupáč a já u toho nebudu?
Mac: Brácho, všímej si počtu a pohlaví lidí.
T: Fuj!
Misto: (přimotá se podpírán Jerriem) To byste nevěřili, kolik se toho dá dostat z jednoho jointu!
Jerrie: ALE musí bejt dobře ubalenej!
Misto: (k Jerriemu) Když umíš, tak umíš. Né?
Mo: Neviděli jste mámu? Když jsem se o půlnoci šla napít, nebyla v posteli.
(veškeré pohledy se upřou na Tuggera a Maca)
Mac: Ne.
T: I když bych rád, tak taky nic.
(cosi se pohne na gauči)
Verena: Sorry, Viki strašně chrápe.
Viki : (přijde i s malým) Já jsem se vyspala docela dobře, a vy?
(upřené pohledy ostatních)
S: Nechtěj to vědět, ale očividně... ne.
L: Ale já taky spal dobře! Sice krátce, ale dobře!
N: (otřepe se) Já tě viděl. Nemluv o tom.
***
Šikana elfů je prostě nutnost...
Ne, Nuado, podříznout mě fakt nemůžeš.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14