To je moje parodie na Hellboye! :D

Ne. Do toho prostě NEJDE si nerejpnout.
Však mě znáte, no ni?

Popravdě, poprvé jsem viděla kousek prvního dílu asi v šesté třídě a hned se mi to vkradlo do snu (i když značně změněný, když si na to teď vzpomenu, chce se mi smát...).

Podruhé jsem viděla v dobnu letošního roku druhej díl a to už mě tak trochu VZALO.

Jenže to NEstačilo. Musela jsem taťku ukecat, aby mi stáhl oba díly. Cítila jsem se těžce filmově nevzdělaná!

Pak se mi jednou udělalo po ránu blbě od krámů a zůstala jsem doma. Tehdy to začalo...

Udělala jsem chybu a sice že jsem se sjela oběma díly na jeden zátah - těžký nepoměr = celkem čtyři hodiny filmů a jen dvakrát na záchod :D

Když se pohrabete v článcích, určitě se vám povede tuhle mou posedlost zmapovat líp než kdybych to tu dělala já zpaměti (jakože se mi nechce hledat).

A aby to bylo ještě blbější - musela, prostě MUSELA jsem na to vymyslet svoji parodii :D

Tu vám představím několik postaviček. Užijte si je :D


1.) Alex V. (její příjmení mi přijde těžce blbé k zveřejnění)

Žena nájemného vraha.
Dá se poznat podle pro sebe těžce typických znaků - růžová bundička (snažím se sepsat 100 způsobů nošení růžové bundičky), černé piditílko (není vidět, bundička zrovna v zimní verzi), černá (mini)sukně, vysoké černé boty.
Co ohledně doplňků, rozpoznatelná též podle - pár červených korálků ve vlasech, stříbrná čelenka, zlaté náušnice (kruhy), neustále temný make-up, ostnatý obojek a , abych nezapomněla, SNUBÁK!
*
2.) Garret Danforth (taky blbé jméno, ale rozhodně míň než Alexino příjmení)

KDE SE TAM VZAL TEN KLOBOUK???
Manžel výše zmíněné.
Na to, co má za práci (nájemný vrah), je pozoruhodně málo zjizvený - jen jedna malá jizva nad pravým obočím a to navíc z doby, když byl malý a při hraní si upadl na kus železa (trochu trapné pro někoho tak opatrnýho...)
Dá se poznat podle několika znaků (které možná budou to poslední co uvidíte, když se s ním potkáte) - často šátek přes obličej (aby znemožnil pozdější identifikaci od náhodných svědků), tmavé rifle, čisté (pořád!) bílé tenisky. Dost často i bílé triko s lebkou.
Mimo jiné i SNUBÁKk, jako nezbytná maličkost :3 A možná pár nožů...
*
Sarrah "Amber" Anansie-Bruttenholmová

Udělala jsem ji z hecu. Už ani nevím, proč se tolik podobá suckerpunchové Amber...
Má to bejt Hellboyova nevlastní máma (jak už jsem jednou říkala v jakémsi článku).
Rozpoznatelná podle nezbytného znaku - lízátko! :D
Hellboy si bohužel mámy moc neužil, když jí bylo čtyřicet, Garret ji zabil jako svou další oběť...
*
4.) Ashley Ireen Jacksonová

Tahlencta děvčice nahradila v mé parodii Liz.
Je to jedna ze dvou postav, které jsem se rozhodla ponechat podle snu.
Stejně jako Liz je pyrokinetička a má i podobný životní příběh, akorát že má mladší sestřičku. Která je ujetá ne netopýry.
*
5.) Emily Jacksonová (a UPÍREK)

Druhá ze dvou postav ponechaných podle snu.
Když jsem ji letos poprvé kreslila, došlo mi, že se vzhledově podobá na Emily Strange (no jo, to ty sny...)
Všude, opravdu a doslova VŠUDE s ní lítá její ochočený netopýr Upírek.
Podívejte, vždyť Salvátor Dalí měl jako malej taky netopýra :D
*
6.) Billy Black

Chudák kluk, po maturitě sháněl práci a přijali ho v IVPJ :D (Institut pro Výzkum Paranormálních Jevů)
Dělala jsem ho podle Billa z Tokio hotel, přišel mi totiž takovej správně ujetej. Proto ten vzhled.
*
7.) a nakonec (sakra překvapivě) Vědma :D

Čechostánka, která se (ještě nevím jak) dostala do NY a omylem se stala neplacenou brigádnicí v IVPJ. To takhle jednou totiž čekala na metro a ,nikdo neví jak se to stalo, přichomejtla se náhodou k jedné Hellboyově akci, kterou zdárně natočila na mobil. Video pak odmítla vydat ("Tak fajn, když tohle vyplníš do půl hodiny, jsi naše" aneb Náborová politika IVPJ)
Ne.
Nešlo to jinak, musela jsem se tam prostě domyslet :D

Tadáá, tak to je moje parodie na to fajnové filmové dílo (do komixů jsem se ještě montovat nezačla :D)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14