Steampunková móda - jak to vidím já

Styl Steampunk (kdo netuší co to je, nechť si to vygooglí) se mi moc líbí.
Zbožňuju kožený (či jen koženě vypadající) věci, zavazování kde to jde, ozubená kolečka a tak vůbec.
Nevím, jestli steampunk vidím správně, ale za pokus to stojí.
Tady je můj historicky první pokus o vymyšlení jakš takš steampunkových šatů:

Chci cylindr a letecký brýle!
Ten kabát se v mém vlastnictví opravdu nachází (i když někteří by spíš řekli, že je to gothic)
Kreslila jsem to na mamčině třídním srazu, když jsme pro ni s tátou přijeli. Bylo to moc fajnové posezení :3
*
2.) Jen takový návrh (ale moc by se mi líbil skutečný)
Jak by spolužáci čuměli...
Kresleno na táboře (když jsem zrovna nemusela makat, kreslila jsem tohle)


To je snad všechno z mého pohledu na steampunk.
p.s. - Umíte někdo šít? 😄

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14