Lemuří ulička

Čus.
Chtěla bych vám představit, co jsem začala patlat před asi čtyřma rokama.
Ale je to síla.
No nekecám.


Začalo to jako hec, jen taková blbost při nudě v hodině. Jako tzv. Chatakomix *. Ale historie chatakomixů se začala psát ještě dřív a já sem nehodlám v budoucnu dávat ten opravdu HISTORICKY první. Jen kvůli tomu, že bych pak chcípla napůl studem, napůl smíchy :D Napůl?
No nic, přejdu k věci - k tomuhle existuje i originál s lidma v hlavních a vedlejších rolích. Ale kvůli mizerné kresbě jsem se rozhodla vás o tento bránicitrhající a infarktpřivádějící zážitek radši obrat :D
***
A bojte se! :D
Je to taková pytlovina, až je mi z toho do zpěvu (Já jsem tužka Třepavka...) XD
Mno, reálný postavy tu jsou jen ty dvě bloncky - to brýlatý s culíkem jsem já, nezaměňovat s nebrejlatým dvojculíkatým sluchátkofilem (budeme jí tu říkat třeba Sony:D) - a ta rozčepýřená hnědovláska (říkejme jí třeba Kara) (blbější jméno mě fakt nenapadlo...)
Styl kresby - asi nejlepší, co mohlo v pátý třídě vzniknout
Papír - otřes!
Dialogy - tak těžce neduchaplné, že se jim doteď smějem (ale už ne se Sony a Karou)
Líbí se mi ten černej batoh na prvním obrázku :D

A teď nová verze:


Tentokrát jsou tam taky jen tři reální "lidi" - hnědovláska s culíky, slunečními brýlemi a sluchátky (Nikita)
- rozčepejřená (Kara)
- bloncka (Vědmiii:D)
Styl kresby - levej sloupek vznikl dřív než pravej a jde to poznat. Ale co s tím :D
Papír - ano, tento poznal tvrdou složku a žil s ní šťastně až dodnes...
Dialogy - ještě blbější, ještě víc k smíchu (tentokrát jen bez Kary, s Nikitou se u toho občas seřežeme smíchy jako malí blbci)(textová chyba - vypustit "jako", nahradit čárkou!)
Zbožňuju svůj Adidas toaleťák a Nikitinu pidiMP3 :3
Možná ozkouším přizvat do toho Mariku (místo Kary, ta už není aktuální). Záleží, co mi na to řekne, žeano upírko? :D
---
* - tzv. Chatakomix je komix nedávající téměř žádný smysl. Jde o blbinu na základě dvou či více lidí pobývajících přes léto na chatě Vědminy babičky :D
** - místo jmen skutečných byly použity na místě vymyšlené přezdívky. Co kdyby nakreslené slečny na můj blog nedejbože káply a uviděly tohle? A co kdyby nedejsatane sem chodil i někdo další, kdo je zná!
(děkuju panu elfovi všeználkovi - žeano, Nuado! - za doprovodné slovo)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14