Cesta do Anglie - první část

Vědmina nezávislá poloelfí produkce přináší zcela novou a neokoukanou blbinu z dílny V+MT.
Doufám, že se pobavíte. :D
Cesta do Anglie
Postavy:
Severus, Marika, Lucius, Misto - Marika
To ostatní - Vědmi
Žánr: Komedie hraničící s úchylností(pane bože, kdo to vymyslel...)
Autor: Marika + Vědmi
Děj ve stručnosti: Jak dopadá výlet, když na něj pozvete spoustu svých i jiných oblíbených postav.


Chlap z cestovky: No což o to, cesta do Anglie je jistě skvělý nápad, ale asi nebude dost lidí. To víte, krize...
Vědmi: Noehm... já bych možná o někom věděla. Ale... no... je to taková zvláštní parta a...
Chlap z cestovky: To stačí, hlavně že něco!

(takže na nádraží o pár dní později...)
Verena: MO! Kde se flákáš?!
Severus: Bože, né! Oni taky jedou... To Vědmi neříkala...
Lucius: Zdar všichni!!
Narcissa: Kdo to je?
L: Zlato, už jsem ti říkal, že s námi nejedete! Už není místo!
Alice: To je škoda, chtěla jsem taky...
S: Už je! (strčil Rudolfuse pod kola nejbližšího autobusu)
Rudolfus: Ku*váááá!!!
L a S: Kde???
Tugger: Cože? Griz jede taky??
Marika: Nebój, jen přivezla Etceteru...
T: KU*VA!
L a S: Kde furt???
Etcetera: Ahojky, Tuggere!!
Vědmi: (myslí si) Jen jestli jsem neudělala chybu...
Misto: Tak kde to vázne, lidi a my ostatní...
Jerrie a Teazer: Zdaréééc!!!
Mac: To. Nemyslíte. Vážně.
Mo: Mami, můžu sedět s tátou?
Verena: V žádným případě!
Nuada: Ale já do Anglie nechci! To je blízko Irska! A já tam málem umřel!
Blondie: Drž hubu, miláčku, a ber to jako předsvatební cestu.
N: To neexistuje.
B: (umlčí ho francouzákem)
S: To se budou jako olizovat celou cestu?!
Marika: Ty si to nikdy nedělal?
S: Jo, a dokonce...
Mac: No tak! Jsou tu děti!
Mo: Já bych si to docela ráda poslechla. A co bylo dál, pane Netopýr?
S: Nesnáším děti... A neříkej mi netopýr, ty jedna malá...
Mac: (vražedný tón i pohled) Uvědomujete si, že jsem její otec?
S: No a? Navíc vaše... dcera mě urazila, a to jen tak nenechám!
L: Ale no tak, lidi, klid! Přece se nebudete hádat!
S: Já se můžu hádat, kdy chci. Je mi jedno, jaký je tvůj názor, Lusíí.
Munkus: Tady seš, brácha! Jsem tě hledal...(trochu přiopile)
Vědmi: Že on zase měl to alkoholický mlíko...
Marika: (najednou se otočí) S kým mluvíš? (velký zájem)
Vědmi: Toho neznáš...
Řidič: Ehm... budete tam stát ještě dlouho?
*
p.s. - až se naučím zacházet s tátovým scannerem, budou i obrázky :3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14