Cesta do Anglie - část 9

Čaute, včera jsem to nestihla, protože jsem musela mamce nakreslit Prašprsta (jedna z postav knih Inkoustové srdce, Inkoustová krev a Inkoustová smrt). Takže to dneska napravuji a přidávám další část.
Dnes zjistíme, co že se vlastně ještě dělo v tom zábavním parku.


(před záchodkama)
Verena: Hele, nemáte někdo kus hadru a něco na dezinfekci?
Mac: Copak? Netrefila ses do mísy?
Verena: Ty si ale idiot!
Marika: (zmátořila se dost na to, aby mohla racionálně uvažovat) Tak na co to potřebuješ?
Verena: Ále, na nic zvláštního. To jenom na Viki už to přišlo a...
Vědmi: CO? A Misto o tom ví?
Verena: No... tuhle jsem ho viděla...
(z vedlejší atrakce)
Misto: Yeaaaaaah!!! Až tohle budu vykláádat domáááá!!!
Marika: Zjevně je tím plně zaujat...
Verena: Kromě toho budu asi potřebovat nějakýho asistenta...
Marika: Na mě nekoukej. Upíři to mají s rozmnožováním takový...
Vědmi: Z teorie toho sice vím dost, ale v praxi asi budu nepoužitelná.
Mac: Já ti u toho asi taky nebudu k ničemu. Když přišlo na svět tamto (ukáže na Tuggera), já zrovna s Munkusem na půdě listoval tátovýma časopisama.
Verena: To jsem OPRAVDU jediná, kdo si prožil porod osobně?
(trapné ticho)
Verena: (rezignovaně k Vědmi) Kolik toho z té teorie víš?
Vědmi: Všechno co bylo v učebnici pro osmou třídu a nádavkem i pikantní detaily z Bravíčka.
Verena: To mi bude stačit...
(odejdou na záchodky)
Misto: (přimotá se s pořádným výtlemem) To bylo HUSTÝ! Půjdu ještě jednou!
Mac: Nikam nepůjdeš! Tvoje holka rodí!
Misto: No a?
Marika: Je to přece tvoje kotě, ne?
Misto: Ne.
Mac: Ou... to byla podpásovka...
Marika: Ty toho nech, jo?(chvilku přemýšlí) Ale počkat! Vždyť jsme nesehnali ten hadr!
A: (přijde) Chcete hadr? (hodí po ní triko)
Marika: Super! (zdrhá k hajzlíkům)
Misto: Dámo prosímvás! Oblečte si aspoň tohle! (vykouzlí kapesník)
A: Tohle? Jak se do toho mám podle tebe...
L: (přijde) Já už se Sevem na záchodech nebudu! Začal mě zkoušet z lektvarů... (všimne si Alice) Jé Alice, proč na sobě nic nemáš?
A: Dlouhá historie...
S: (přijde) Luciusi, proč držíš Alici tam, kde bys ji jako ženatej držet neměl? A vůbec, škoda, že jsem nepřišel dřív...
Mo: (přiběhne) Tati, to bylo super! Pojď se mnou!
Mac: Teď ne, zlato. Čekám na maminku.
Mo: Proč? (inkvizitorský pohled desetiletého dítěte)
A: (zavazuje si kolem hrudi Mistův kapesník) Tvoje mamka teď pomáhá tetě Viki...
Mo: Aha... tak půjdeš?
Mac: Co se dá dělat...
L: Já jdu s váma!
S: A to mě tady necháš? (běží za nimi)
Misto a A: Dementi...
(holky přijdou z hajzlíků, Marika podpírá vyklepanou Viki, Verena nese v tlapkách malinké koťátko zabalené v "marihuanovém" triku)
Vědmi: (zakrývá si oči) Upřímně doufám, že se už nikdy nepřichomejtnu k dalšímu porodu...
Marika: Kde je Sev... a Lusíí... a ti dva další?
Vědmi: Tak co, Misto? Jseš rád, že máš syna?
Misto: Přestaňte mi pořád předhazovat ten fakt, že to není moje! Ale ukažte mi ho...
A: (je z toho hotová) Jé, ten je žožtomiloučkej...
Verena: No až taková událost to není, vzpomenu-li si, jak na svět přišla Mo... (otřepe se) A při jakých okolnostech vznikla... (otřepe se víc)
(někde jinde)
(Sev blije v křoví)
Mac: Uhni, Netopejre. Jdu tam přidat. A je mi jedno, jestli to zjistí brácha!
L a Mo: Srabi jedni...
S: Kdybych mohl, tak bych ti jednu... (znovu se sehne do křoví)Ale očividně to nepude...
L: Seve, jsi v pohodě?
S: (kníkavě) Zním jako bych byl?
Nějaká neznámá bába: No fuj!
Mac: Dámo, vždyť je to jenom blitíčko, sakra!
S: Jděte si očumovat někoho jinýho!
L: Přesně!
Mo: (nevzrušeně) S váma je nuda, jdu za mámou...
Mac: Nenechávej mě tady! (zanechá své předchozí činnosti a běží za ní)
(o pár hodin později zpět v autobuse)
Vědmi: No, to byl ale zážitek...
B: A co?
N: (má na hlavě klobouk s anglickou vlajkou) Jo, o co jsme přišli?
S: (zahlídne klobouk) Super!
N: Přestaň mi blít do klobouku! I když... teď už můj není.
L: (hladí Seva ochranitelsky po zádech) To bude dobrý... (druhou rukou přidržuje Sevovy vlasy)
Marika: Nemůžete jít ven nebo tak něco? Mně je z vás fakt nanic...
L: (nechápavý pohled)
T: (na Etceteru) Já tě fakt nesnáším! Víš jak to bolí? Proč ses mě vůbec tak křečovitě držela?
Etcetera: (přiblblý úsměv) Sorry...
T: Hele, nemůžu si sednout s někým jiným?
Vědmi: Uh, dneska už né... (hlava v dlaních)
Marika: (na Tuggera) No to víš, kdo by s ní pak seděl?
T: Vždyť máme hafec volnejch míst!
Marika: No a co!
Teazer: Brácha, já tě nesnáším. U toho automatu jsi nechal všechny tvoje i moje peníze! To znamená, že budeme muset někomu ukrást... chci říct, od někoho si PUČIT!
Jerrie: Zeptejte se někdo Karla, za jak dlouho dojedem do toho hotelu. Ségra mě chce zabít!
Vědmi: Karle...
***
Bohužel to píšu ve škole, takže za chyby a bláboly v úvodu neručím. Ale co už s tím, žeano?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14