Cesta do Anglie - část 6

Tadáá, pokračujem :D
Dneska rozebereme to, co se stalo po zkouření na záchodech a co dělali ti, kdo se nezúčastnili :D
Jo, a konečně se dostanem tam, kam jsme se dostat chtěli!


(nahoře na palubě)
Vědmi: Ahoj Mo. Kde máš maminku?
Mo: (vytřeštěné oči) To nechcete vědět...
Viki: A mě by docela zajímalo, kam zmizel Misto...
Marika: když už jsme tak u toho... kde jdou ti dva? Jako teda Sev a Lusíí.
Vědmi: Kdo?
Marika: (vzdychne) Ti dva teplouši
Vědmi: Ahá!
(zachvěli se na palubě objeví Tugger)
T: Do řiti! Ta marjánka na lačno nebyl dobrej nápad! (zaběhne k zábradlí a...)
Vědmi: Ty prase! Do vody se neblije!
(v tu chvíli o kousek níž)
Misto: Co to proletělo kolem toho okna?
Mac: (stále vysmátý) Jakýho?
Teazer: Tady jsou okna?
(Sev a Lusíí jdou na palubu)
L: Zdarééc lidi! Jak to jdéé??
S: (syčí na Lusíího) Snaž se ovládat. Ať na tobě nevidí, že jsi zhulenej... (nahlas) ahoj, Tuggere...
T: (neodpoví)
Jerrie: (doběhne) Hele, Snape, co to bylo za blbej nápad zbavovat se zbytku té marjánky tak, že mi ji nasypeš za triko... čau holky! (přehnaně zaujatě)
S: (blbé hihňání)
L: (žárlivý pohled)
T: (narovná se) Tak to by už mohlo... sakra!(znovu se nahne přes zábradlí)
Vědmi: Co jste to říkali o hulení?
Marika: A proč jste se nerozdělili?!
Mac: (stále vysmátý, snad o trochu míň než před chvilkou) Zdar, neviděli jste bráchu?
Vědmi: Jo, jeden tam blije přes zábradlí...
Mac: (dojde k Tuggerovi, lupne mu jednu přes ucho) Ty prase! Do vody se neblije!
Mo: To už jsem dneska někde slyšela...
S a L: Kde?
Mo: Ale já jsem nic neřekla o...
Mac: Nebuď sprostá, nebo ti taky jednu lupnu!
Mo: (zdrhne na druhou stranu)Mamíííí!!!!
(trapné ticho, které by se dalo krájet i plastovým nožem na dopisy)
(přijdou Blondie a Nuada, ona jen v podprsence, on v jejím tričku, přičemž to svoje má zavázané kolem hlavy)
N: Peace, néé?
S a L: (výtlem jako kráva) (navzájem se podpírají, aby nehodili líbačku s podlahou)
A: (přiběhne celá naštvaná a navíc polonahá) Kde je ten hajzl malej černobílej, co krade trička?! Už mám buď korzet nebo bílý triko s nápisem "Podporujte legalizaci"!! A oboje mám v kufru!
Vědmi: Hajzl malej černobílej? To mi zní poněkud povědomě...
L: Sev?
S: Malfoyi, ty si ještě blbější než by se zdálo...
B: Není to ten... jaxemenuje...
N: ... Misto?
Viki: (potichu) Mistoffeleesi, ty hajzle malej černobílej...
Ostatní: (překvapeně se na ni koukají)
Teazer: (přimotá se) Panebože, ono se to houpe! Já budu blejt!
S: Blesku...
Teazer: (opře se o něco, na čem visí francouzská vlajka)(její smysl pro rovnováhu ale zůstal na záchodech, takže mine a spadne s tím, že s sebou strhne i tu vlajku)
S a L: (ironický potlesk)
Mac: (najednou přestane být vysmátý) Schovejte to někdo!
Vědmi: (schová urvanou vlajku do batohu)
(trajekt dopluje do přístavu Dover) (všichni v pohodě v autobuse) (přibližně dvanáct lidí zmožených marjánkou znovu spí)
Vědmi: (znovu píše do deníku) Co jsem komu udělala, že jsem si nevšimla, že kouřej na záchodě a ani jsem se nešla zeptat, jestli mi dají taky...
Marika: (otočená na Seva a Lusíího vytahuje z tašky foťák) Mwahaha... tohle půjde na blog...
S a L: (znovu se ve spánku objímají)
Viki: (nadává Mistovi) Co tě to napadlo - zhulit se na záchodě?!
Misto: (ublížený výraz, po milionšesté se omlouvá) Sorry, zlato...
A: (zblízka se seznamuje s Tuggerem)
T: (najednou se probere) (myslí si) Páni...
E: Co jsem to sakra dělala v minulých třech hodinách...?
Jerrie: Proč mi došla ta dávka marjánky, co jsem měl na zpáteční cestu...
B: (zvoní jí mobil, na celý autobus vyřvává písnička American idiot) Sorry, volá mi šéf. Buďte chvilku zticha. (zvedne to) Ano?
(chvilku je tam ticho, pak najednou)
A: (řve) Přihraj mi ještě cígo!
Teazer: Došla vodka!
N: Vrať se sakra do tý postele!
B: (do telefonu) ... jo, jasně... (típne to) Vy jste ale dementi!
Řidič: (pokřižuje se)
Vědmi: (na Mariku) Myslíš si, že má cenu vykládat jim něco o anglické historii?
Marika: Ehm... to byla řečnická otázka, že jo?
Munkus: (vzbudí se) Panebože, já mám ale vokno... kde to jsem? Proč jsem na podlaze? Co tady vůbec...?
(nikdo ho neposlouchá)
Marika: Tomu se neříká vokno, tohle je normální regulérní vitrína, chlape...
Vědmi: Spíš pořádná lupa...
(obě se začnou smát)
Jerrie: Co je? Vždyť přece nic nehulily... nebo jo?

***
No jo, dnes je to takové poslabší, ale co už s tím? :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14