Cesta do Anglie - část 5

Muhehe, právě jsem se vrátila z návštěvy od Nikity (autorka básničky Motýl).
Byla tam docela sranda :D
Ale nyní už keců - přidávám další díl Cesty do Anglie! Tentokrát se podíváme na pasovou kontrolu a načicháme se páleného konopí na záchodech na trajektu, což bude mít nepěkné následky...


(jedou přes Francii)(všichni spí, tedy až na Vědmi)
Vědmi: (píše si do deníčku, na který si svítí zkonfiskovanou lahvičkou svítícího laku na nehty) Ve 3:28 jsme přejeli hranice Francie. Vím to proto, že Blondie zase zavibroval mobil. Je to děs. Marika se už zase pokouší ustlat si na mých zádech. Ti dva za náma se objímají jako dvě buzny. Bůhví co se mezi nimi v noci stalo. Ta svobodná matka si zase sedla obkročmo tváří v tvář na svého bývalého. To by mě zajímalo, co to udělá s psychikou toho kotěte, co spí na sedadle před nima... Nehledě na to, že ti snoubenci tam vzadu se zase objímaj... a nějak divně se u toho... no fůj!
Ta nabouraná se celou dobu od vyjetí od benzínky dívá na toho svýho nějak moc žárlivě. To bych chtěla vědět, co si myslí... nebo radši ne. Napadá mě, že možná...
Marika: (vzbudí se) Co to píšeš? (moc živý zájem)
Vědmi: (zavře deník a kvíkne) NIC
B: DRŽTE HUBY! My chcem spát!
Vědmi: (mumlá) Tak určitě
(o něco později)
Vědmi: Karle... mohl byste zase rožnout?
(rozsvítí se)
Misto: KU*VA, MOJE OČI!!
Viki: (pohoršeně) Mistoffeleesi!
S a L: (probudí se) Kde máte tu …?
Marika: (pohoršeně se otočí) Přestaňte se sakra už objímat! Jsou tu děti! A lidi s moc citlivou sítnicí!
L: Tak se nedívej!
Marika: Já nemluvím o sobě!
A: (vzbudí se) Jasné, Lusíí. Si nepamatuješ, jak jsi se mnou...(strašlivě chraptí)
Misto: Dámo, váš milostný život nikoho nezajímá! A vy dva, přestaňte se objímat, já budu blejt!
S: A ty že ses v noci tulil k té své, to ti nevadilo!
Vědmi: DRŽTE TLAMY!
Marika: Až tak?
Vědmi: Chci se zeptat - máte všichni pas?
(rozpačité mlčení)
Vědmi: Tak fajn, kdo ho nemá, nechť se přihlásí!
B: (hihňá se) A CO přesně jako nemáme mít?
Vědmi: (povzdech)
Marika: Pas. To je taková ta věcička...
S: To my víme.
Marika: Takže kdo nemá pas?
(víc než polovina zúčastněných zvedne ruku/tlapku)
Vědmi: No, to jsem si mohla myslet...
Mac: Ehm... víte, on se pas dost těžko pořizuje, když jste jednou nejhledanějším zločincem kočičího světa...
Teazer a Jerrie: Asi tak
Vědmi: (myslí si) Jen jestli já to přežiju...
(na celnici)
S: (namíří na úřednici hůlkou a pronese) Zapomeňte!
L: (podívá se na něj) (pak na úřednici) A vy taky!
A: (dojde k přepážce, když se jí úředník zeptá, zda má pas, vyhrne tričko) Stačí? Tady vidíte můj pas, ale i dva další doklady (úředník ji pustí dál)
Mac: (použije kouřovou bombu a zdrhne za přepážku, Verena a Mo za ním)
Teazer a Jerrie: (proplazí se pod přepážkou)
Marika a Vědmi: (jedna se otráveně podívá, druhá si povzdechne, obě se normálně prokážou)
B: (Nuada ji nese na zádech, oba vychlámaní jako by vykouřili půl konopného lánu a Blondie ukáže oba pasy) Stačíí?
(úředník jen překvapeně hledí, neboť se mu nestává, že by každý den viděl rudou dívku s přírodními rohy a elfa s jizvou přes obličej)
(konečně na lodi)
Teazer: Ono se to houpe!
Jerrie: Ty jseš blbá. Tak když jsme asi na moři...
Nuada: (šťouchne do Jerrieho a zasyčí) Ty! Říkals, že máš marjánku!
Jerrie: Však jo! A dáme si práska pěkně na hajzlech!
Teazer a B: My chceme taky!
S: Ty sobče, co kdyby ses rozdělil?
L: Jó!
A: Vy máte hulení?
T: Co to?
Verena: Já chci taky!
Misto: Nesyslete si to tam všechno!
Mac: A mě byste nechali, ať se jen koukám?
Jerrie: Máte štěstí, mám toho hodně. Tak rychle, než si někdo všimne, kde jsme...
Etcetera: Co jsem to slyšela o hulení na záchodech?
L: Počkejte, dvanáct lidí, snažících se vypadat nenápadně... není to trochu NÁPADNÝ?
S: Neřeš to...
(o půl hodiny později na pánských záchodech před pisoáry - všichni zhulení až to hezký není)
A: (seznamuje Mista se všemi tajemstvími horní poloviny ženského těla)
Mac: (vysmátý se mazlí s poněkud povolnou Verenou)
T: Ááále, jen si šááhni (nechává Etceteru sáhnout si na jeho pásek)
B: (zmizela s Nuadou v kabince)
Teazer: (dělá jí potíže zaostřit) Ten joint nefunguje!
Jerrie: A proč je ten můj duhovej?
L: Ééééh... Seve! Počkej! To nemůžu své manželce udělat! Nech měééé!
S: Demente. Vždyť tě jen škrtím. Nikdy předtím ti to nevadilo.
L: A proč mi škrtíš páva?
S: Ale fůj! Já pávy nesnáším! Vždycky jsem myslel (podívá se blíž) že máš sovu. Ale páv... no to se podívejme...
Mo: (vejde) Mami, nevíš, kde jsou... (vidí to) NIC JSEM NEVIDĚLA!(zdrhne)
Všichni: A ku*va...
L: Hele, mě už ji fakt nebaví hledat...
Jerrie: Kašli na to! Ta mladá nás viděla! Aspoň myslím... A mně nezbylo žádný hulení, kterým bysme ji mohli...
Verena: (odtrhne se od Maca) Mungojerrie, ty debile, copak si myslíš, že by ti prošlo zhulit mou vlastní krev?
Jerrie: (potichu) No, jednu takovou už jsem teď zhulil...
Mac: To je teď jedno! Co s tím hodláme dělat?
S: Co se týče mě, já bych si tu s dovolením dokouřil svýho jointa...
(ostatní se podívají na nedokouřené "cigarety" ve svých rukou/tlapkách)
Misto: Pravda... (potáhne si)
***

Co dodat? :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14