Cesta do Anglie - část 4

Tadáá, jsem tu s dalším dílem Cesty do Anglie:D
Dnes se podíváme, co se dělo v autobuse v noci...
Znovu trochu delší
Jinak - prosímvás, komentujte. Já pak nevím, jestli se vám to líbí a mám-li pokračovat



(k večeru)
Vědmi: (vyndává z tašky polštářek, deku, ucpávky do uší, cedulku "Kdo mě probudí, tomu to upadne"...)
Marika: (zívne a okamžitě usne)
S: (čte komix vzhůru nohama) Snad to teď bude dávat nějaký smysl...
L: (usíná a pomalu pokládá hlavu na Sevovo rameno)
S: Vodpal! (odstrčí ho, takže Lusíí spadne do uličky, kde okamžitě najde vhodnou polohu a usne)
Misto: (ukořistil Tuggerův sprostý časopis) (myslí si) Tak o tohle jsem přišel...? Sakra!
Viki: (kouká mu přes rameno) Ou! (myslí si) Ona je hezčí než já. PROČ je hezčí než já? Myslí si aspoň, že jsem to já?...
Verena: (starostlivě přikryje Mo dekou, pokusí se jí sebrat probodanou voodoo panenku, Mo si ji sobecky přitiskne)
Mo: (zdá se jí, že si jí táta konečně všimnul)
Mac: (rozhlédne se, jestli se nikdo nedívá a pak sepne packy k modlitbě)
Munkus: (spí opřený o Macovo rameno a ze spánku se směje)
T: (sebral Munkusovi flašku a teď s ní odstrkává spící Etceteru)
A: (převlíká se ke spaní, pod trikem mimochodem nic nemá, nikdo si toho však nevšimne) Haló, já se tady převlíkám!(rozhořčeně stáhne tričko zpátky) Vaše smůla...
Jerrie: (ve spánku krade Blondie ze spaní mobil, dává si ho pod hlavu)
Teazer: (krade ve spánku mobil bratrovi zpod hlavy)
B: (leží Nuadovi na klíně, usmívá se)
N: (taky se usmívá, sundává jí ramínko od podprsenky)
S: (zhnuseně odloží časopis) Nechte si to! To si myslíte, že se tady můžete...?
N: Hele! My dva jsme občané USA! To je svobodná země! Což znamená, že TO můžu se svou holkou dělat v podstatě všude!
B: Jó!
S: Fuj...
A: Hele, už se někdo dívá mým směrem (znovu vyhrne triko)
Misto: Dámo, oblečte se! Mě vaše dvojčata nezajímaj!
Viki: MISTO!
Misto: Co je, řekl jsem, že mě to nezajímá (šeptem dodá něco jako "šlapko")
Vědmi: A uvědomte si, že o půlnoci stavíme na hajzlík! (rozhlídne se) No jasný, zase mě nikdo neposlouchá...
(půlnoc - rožnou se všechna světla, jde jasně vidět, co se děje)
Vědmi: (spí, nohy složené pod sebou, hlava na stolku, slintá si na polštář)(najednou se vzbudí) A sakra! Co to... (leží na ní Marika) Sundejte to ze mě někdóóó!!!
T: (zjeví se tam) Chtěla jsi něco?
Vědmi: (ukazuje na Mariku) Sundej to!
T: Jak chceš... (shodí Mariku do uličky)(přisedne) ještě něco? Udělám cokoliv, jen abych nemusel sedět vedle té...
S a L: (Lusíí leží na Sevovi, Sev ho objímá rukou a tulí se k němu)
Misto: (spí přimrzlý k oknu)
Viki: (čte si ten časopis)
Verena: (spí Macovi na klíně, ten ji ochranitelsky objímá)
Mo: (stočená na prázdném sedadle spí s dekou těsně u brady a cucá si palec)
Munkus: (spí v uličce)
Etcetera: (všimne si, že místo vedle ní je prázdné)
A: (nepřítomně hledí do sedačky před sebou, slintá)
Teazer: (všimne si, že nemá mobil)
Jerrie: (dělá nevinného, sedí na mobilu) (mobil zavibruje) DO PÍSKU!
B: Ty vibruješ?
N: (všimne si, že má rozeplý poklopec a... ehm... trenky nikde) Tos mě nemohla vzbudit, když už jsi...?
B: Ty... ale to jsem nebyla já...
N: (na celý autobus) Která ku...?!!(stále nemá zaplý poklopec) (upoutá pozornost Alice)
S a L: (vzbudí se) KDE??? (nevadí jim, že se stále objímají a všichni je vidí)
Vědmi: (vzpomene si) A jo vlastně... Teď jsmé... hej, neví někdo kde jsme?
B: (vydoluje zpod Jerrieho mobil) Jsme v Belgii, teď mi došla SMSka od Vodafonu.
N: (nasraně si zapíná kalhoty) Však já toho zloděje trenýrek dostanu...
Misto: (rychle zastrkává pod sedadlo tašku, ze které vyčuhuje kus látky velmi podobné na Nuadovy trenky)
Vědmi: Tak jo, teď máme asi patnáct minut na to, abychom navštívili sociální zařízení...
Marika: ... též známé jako HAJZLÍKY...
Vědmi: ... a na další si budete moct zajít AŽ na lodi, je to jasné?
(všichni se nějak dostanou na záchod)
L: FUJ! Co to mám ve vlasech?! Seve, ty jsi slintal?
S: Ne, jen jsem ti tam vyplivl bonbon.
L: FUJ na druhou! Budu si je muset umejt! (strká hlavu do umyvadla)
(v autobuse)
Marika: Jsme tady všichni?
Vědmi: (doběhne) Sorry, spadl mi do záchodu budík/prstýnek a já ho musela lovit!
S: A kde se sakra fláká ten Lusíí? Vždyť na umytí vlasů nepotřebuje tolik času...
L: (doběhne) Sorry, víte jak se blbě sušej vlasy pod sušákem na ruce?
Misto: Hele, Tuggere... ty sis koupil dva energiťáky?
T: No a? Je to snad tvoje starost? (demonstrativně se napije)
Misto: Ale je ti jasný, že zastavujeme nejmíň za čtyři hodiny?
T: A kruci... na to jsem nepomyslel...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14