Cesta do Anglie - část 2

Zdarec, lidíí :D
Tak přidávám další kousek (dokud mám co přidávat - prostě se budem s Marikou muset znova sejít a dodělat to do konce) :D
Těšte se na šikanu řidiče Karla (překvapivě :D)
Zítra pokračujem :)


(v autobuse)
(Sedí spolu: Sev a Lusíí, Vědmi a Marika, Alice, Misto a Viki, Etcetera a Tugger - chudák, Mac a Munkus, Verena a Mo, Blondie a Nuada... a Jerrie... a Teazer...)
S: (pozvedne placatku) Kdo si dá?
L: Jááá!!!!
Munkus: Hééj, nezapomeňte na mě!
Alice: (zvedlá ruka) Já chci taky!!!
S: (myslí si) Že jsem někomu nabízel...
Marika: Ale co to tam máš, že se ani nerozdělíš se starou kamarádkou...
S: Si to vemte všichni, mně je to jedno...
L: A jéje, už na tebe zase jde ta tvoje nálada... To chce přepít...
S: A čím asi, ty chytráku?!
(náhled do hlavy všech přítomných)
Vědmi: Jsem já to ale husa... mohla jsem jet autem...
Marika: Hurá! Je sranda!
S: Tady není chvilku klid...!
L: (prázdno)
Misto: Já se zblázním, než tam dojedem...
Viki: Doufám, že se malýmu nebude chtít na svět už v Anglii..
Verena: Doma... vyslíknu Mo... a vyperu prádlo... doufám, že případný fleky pustěj rychle...
Mo: Mně se chce čurat...
A: ... and I'm material girl...
Mac: To jsem to dopadl... jeden bratr úplně blbej, druhej ožrala...
Munkus: Týjo! Já mám pět prstů...
T: Chci k mámě...
E: (blbý úsměv) (bláznivé ječení i v myšlenkách)
Teazer: Ještě jednou, co má kdo na sobě - ten blonďák vepředu diamantovej prsten, ten vedle něj stříbrnej odznak, ta rohatá s tím elfem zlatý snubáky...
Jerrie: A až já vytáhnu tu marjánku...
B: Doufám, že se šéf nedozví, že jsem na práci hodila bobek...
N: Ta kočka s tím černým kabátem má slušně udělaný prsa... jaký číslo asi... rozhodně víc než Blondie...
Řidič: Co jsem komu udělal...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14