Cesta do Anglie - část 11

Tak jo, lidičkové (a vy ostatní... žeano, upírko? :D)
Pokračujem v našem bóžim dobrodružství u Briťáků :D Dnes jde o párty, bez které by se prostě ten výlet neobešel...
Mimochodem, celej den jsem chodila po škole se dvěma štětcema v drdolu. A ani ty pohledy mi nějak nevadily... asi ta zima :D


(později večer)
Vědmi: (drží mobil) Hele, pozvánka na šestnáctku. Prej mám vzít nějakou flašku.
Marika: Super! Bude sranda!
(přijdou na pokoj č. 16) (je tam neuvěřitelně nahuleno)
Marika: Co jste to tady pálili?
Mac: (neuvěřitelně vysmátý) Jenom jeden nebo dva jointy... na osobu...
Vědmi: Super! Já chci taky!
Marika: Na co jste chtěli tu flašku (zamává prázdnou flaškou od kofoly/vodky)
Misto: Holky chtěj hrát líbací flašku. Prostě, klasický pravidla. Až na to, že ten, kdo točí, se bude muset líbat s tím, na koho to padne.
B: A kdo se nebude chtít líbat, bude se muset vyslíct!
S: Já hrát doufám nemusím...
L: Seví... bude sranda...
Verena: Držte huby, dělám rozstřel...
(o půl hodiny později - spousta lidí/?/ nahých, spousta polonahých)
(Munkus roztáčí, padne to na Maca)
Mac: No to teda néé!
L: No jo, ale ty nemáš co svlíknout!
S: Francouzáka! Francouzáka!
Mac: (otřepe se) FUJ!(provede)
T: (nenápadně vytáhne mobil a situaci vyblejskne)
Mac: Ty hazle jeden syčáckej! Tys to vyfotil!
T: Ne. Jen jsem zkoušel, jestli je tady signál! (začne se smát)
B: A proč jsme to nemohli hrát s revolverem?
Jerrie: Protože pak by to byla ruská ruleta!
B: Fajn, už chápu...
S: Malá čistka by neuškodila...
Teazer: Jo! Třeba ty tady vadíš!
S: Tak dobře! Já tady nemusím být! (odejde, vzápětí se však celý vyklepaný vrátí) Na chodbě se mě někdo pokusil ojet! Já tu totiž zapomněl hábit... a spodní prádlo...
L: Neblbni a sedej!
N: Jo, potřebujeme někoho, kdo by zkazil celou zábavu!
Misto: Jak jsme se bavili o tom, koho bysme oddělali, tak co se mě týče, úplně v klidu bych odstřelil tu bílou couru vedle.
S: Jo, a kdo tady kazí zábavu teď?
A: (sedí Munkusovi na klíně jen v korzetu a spoďárech) Pořád ty!
S: (sebere hábit) Lusíí, jdeme!
L: To teda ne! Já zůstávám!
S: Drž hubu a pojď! (potichu) Potřebuju bodyguarda!
L: Tak dobře, pojď... (odchází nahý)
Etcetera: (úplně namol) Tuggere, pořád nechápu, proč když jsem roztáčela jáá a padlo to na tebe, ty jsi sundal pásek a řekl, že ti to za tu ostudu nestojí??
T: Mám svoji hrdost, abys věděla!
Etcetera: Ty jseš ale blbééj!
Mo: (najednou se tam zjeví) Mami... (vytřeští oči) No teda! Ty se chceš vrátit k tátovi?
Verena: (odtáhne se od Maca) FUJ! Vždyť to na mě ani nepadlo!
Mac: Ale bylo to příjemný...
Jerrie: Hele, Mo, tohle není pro malý děti. Běž spát!
Mo: (ironicky) Jo, a Etcetera tady jako zůstat může?
Jerrie: CO?? Ona je tady taky?
("pařbičku" naruší příchod recepční)
recepční: Mám tu několik stížností od... proboha, oblečte se!! A okamžitě to tady rozpusťte!Je dávno po večerce!
(naštvané pohledy, mumlání a odchod)
A: Nesnáším Briťáky...
***
Narážka na Alicinu hlášku - ona je taky Briťačka, mimochodem...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14