Cesta do Anglie - část 10

Dneska nasísneme na pokoje v nic moc ubytovně, kde budou naši "hrdinové" trávit následující 2 noci. Poznáme, jaký je problém rozdělit se, když je vás 18, mají jen jeden pokoj pro dva a ty ostatní jsou po třech. No, jak to asi půjde dál?


(v recepci nic moc ubytovny)
Vědmi: Tak jo, je to tak, že mají volnej jenom jeden pokoj pro dva...
Marika: A ten si bereme my!
Vědmi: ... a ty ostatní jsou po třech. Tak se nějak rozdělte.
N: (poklekne před Blondie) Nebude ti vadit, když půjdu spát jinam?
B: Vůbec, beztak jsme všechno stihli v autobuse...
Ostatní: (šokovaný pohled)
L: (chytne se Seva) Já jdu s ním!
S: Hele, elfe, nechceš s náma?
N: Zní to trochu úchylně, hošani, ale vypadáte sympaticky, tak se možná i zasmějem.
L: (překvapené zamrkání) Fakt??
N: Jestli teď nedělám chybu...
S: (na Lusíího) Lusíí, nechej! Buď hodnej! Vždyť on má ženu a vypadá to, že ji má i rád! Ne jako ty! Fuj je to!
L: No a co? Já mám syna!
N: Mně je z vás blivno. Nemůžete to přestat řešit?
S: Toto téma neshledávám zábavným...
Mo: Ale mami! Proč nemůžu na pokoj s tátou?
Verena: Protože je se strejdama.
Mo: Sakra!
Verena: Mo! Kam na tohle chodíš?
Etcetera: Hele, můžu s váma?
Verena: Sakra!
Mo: A pak se divíš...
Viki: (drží malýho) Holky, já zbyla, můžu...
Mo: NE! NE! NE! NÉÉ!
Misto: Ty, Jerrie...
Jerrie: No?
Misto: Říkal jsi, že ti došla marjánka. Víš, pokud nejsi teda blbej, že jsem kouzelník. A tak...
Jerrie: Fajn! Já budu s Mistem!
A: Tak to vypadá, že my svobodný holky...
B: Já mám snoubence!
Teazer: Dobře, dvě svobodný a jedna skoro vdaná.
Vědmi: Proběhlo to hladčeji než jsem myslela...
Mac: (na své bratry) A ne že si budete na pokoj zvát holky! Nebudu kvůli vám chodit na chodbu! Kdoví, co by mě chtělo znásilnit. Nebo hůř...
Recepční: Promiňte, ale bordel je vedle.
Mac: Dámo, nerušte moje pesimistické vyhlídky!
Marika: (otráveně) Dejte už nám ty klíče, prosímvás!
(Karel dotáhne poslední zavazedlo)
Marika: (má jen batoh) To si děláte srandu...
(ostatní mají kufry a příruční tašku)
(děj na pokoji č. 13)
Marika: No ty si fakt děláš srandu! (ukáže na Vědmina zavazedla) Kufr. Cestovní taška. A ještě příruční taška? Vždyť já mám na ty tři dny jenom batoh!
Vědmi: Vždyť víš, že se mi říká chodící lékárna.
Marika: Ale já přece nemůžu být nemocná, pokud si to uvědomuješ.
Vědmi: Hele, kromě léků mám i náhradní oblečení, pár blicích pytlíků, nabíječky s všemožnejma koncovkama, reprák, tequillu, komplet Ozzyho na několika fleškách...
Marika: Dobrý.
(pokoj č. 14)
S: Beru si postel u kraje!
N: Vole! Všechny jsou u kraje!
S: Aha... hele, kde je Lusíí?
N: Říkal, že jde hledat koupelnu...
S: Jo, tak to ho už neuvidíme...
(pokoj č. 15)
Verena: (na Etceteru) A ne že si sem budeš tahat chlapy!... Bože, já už se podobám Moinu otci!
Etcetera: (nevšimla si toho) Dop*dele! Dop*dele! Dop*dele!
Mo: Co je?
Etcetera: Já v tom parku ztratila mobil! A měla jsem zavolat matce, že jsme přijeli v pořádku! Ty vole, co teď!
Verena: Hele, ty se hlavně uklidni. Takhle před mou dcerou mluvit nebudeš!
Mo: Mami, už nejsem ZAS TAK malá. Musím se to někdy naučit.
Verena: (potichu) A to jsem doufala, že se to naučí ode mě...
Viki: Tak si to běž od někoho půjčit.
Etcetera: Dík (vystřelí ze dveří jako by měla v zadku raketu)
(pokoj č. 16)
Mac: Hej! Kdo se nám to snaží vyrazit dveře?
Munkus: Já otevřu. (potichu dodá) Třeba to bude Alice...
Etcetera: Ahoj! Můžu si od někoho půjčit mobil? Třeba od tebe, Tuggere?
T: NE!
Mac: Ale vždyť ty jsi jedinej, kdo ho má.
T: (zatraceně otráveně) Tak dobře. (hodí po ní omlácený černý dotykáč)
Etcetera: (nechytne ho)
T: Hej! Přestaň mi mlátit s mobilem!
Mac: Ty radši drž hubu.
Munkus: Nebo si chceš zopakovat, jak jsme tě jako malýho převlíkli do holčičích šatů a přivázali k lampě?
Mac: Ty "dámy" odvedle z bordelu by byly určitě rády!
T: (knikne) Už mlčim!
(pokoj č. 17)
B: (otevře kufr) Kam jsem to jenom... (najde, co hledala) Jo!
A: Co tam máš?
B: (vytáhne pistoli velikosti menšího děla) Bráchův speciální revolver! Big Babe!
Teazer: Jak jsi to dostala přes hranice??
B: IVPJ má svoje lidi všude.
Teazer: A proč to vůbec...
B: Kdybych v noci potřebovala...
A: To jako půjdeš s tímhle dělem?
B: Neřešte už ten blbej krám. Jsem se chtěla zeptat, Riddleyová, na tu tvoji kabelku. Co se ti do toho vejde?
A: To podstatný. Rtěnka, tampon a balíček šprcek pro každou příležitost.
B: Aha, to je šikovný...
Teazer: To je nějaká divná látka. Co to je?
A: Stáhla jsem z kůže bráchovo domácí zvířátko. Jmenoval se Nagini.
B: Dobrý. Co to bylo? Anakonda?
A: Skoro...
(pokoj č. 18)
Misto: Beru si tu dvojpostel!
Jerrie: Jak chceš, mě je to jedno...
Misto: Dík, jseš kámoš.
Jerrie: Prr! To jsem neřek!
Misto: Aha... To je škoda, já myslel, že si dáme trochu marjánky jen my dva hned...
Jerrie: Jasně... kámo. A jakej druh bys chtěl ubalit?
***
No, co se taky dalo od našeho dealera Jerrieho čekat jinýho, že? Ty jseš strašná. Dát mě na pokoj s Luciusem... Vždyť ti nic neudělal, tak nehysterči. Neudělal. Ale chtěl. Víš co mi...? Dobrý, klidně se mi svěř...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14