(Ne dvakrát) pohodový pokec

Taková menší spolupráce :3
*
Postavy: Mr. Mistoffelees - Marika, Rum Tum Tugger - Vědmi, Etcetera - Vědmi, Grizabella - Vědmi
Volně k muzikálu CATS


Hmm... Náš malej "kouzelník"... Taky tě rád vidím... Jejda, ono to zvládá sarkasmy. Padá ti pásek! Ty! Co? Chceš zase něco usmažit bleskem? Kotě blbý... Pokud je mi známo, já už se tak moc mezi koťata nepočítám. Starochu. Abych tě neprohodil oknem. A když už, já jsem REBEL. Jo, a já jsem červená Karkulka... Hele, z mýho bráchy Macavityho si srandu dělat nebudeš! Zapomínáš, jak nám při té přepadovce unesl vůdce?! Jo a já ho přived zpátky. Na to taky nezapomínej... *sarkasticky* Promiň, co jsi to říkal? Já zapomněl. *pro sebe* Abych ti zas něco nepřipek... Hele! Nech mýho orla na pokoji! Přinuť mě. Chudáčku. Nádivo! No, co. Na mě letí holky! A já mám přítelkyni! No, víš, když si včera v noci na chvilku zmizel... Ona na tebe úplně zapomněla! Neříkej, že ty si s ní... Já náhodou né. A kdo? Připálím mu pěnkavu! Né, druhej brácha to taky nebyl. Ten měl co dělat, aby podlízal vůdci. Tak kdo? Copak drsňáku? Budeš plakat? Pro tebe ne. A pro ni taky. Na to si počkám. Pět, čtyři... Já ti ho fakt připálím! To těžko. Tenhle pásek není vodivej. Kdo mluvil o pásku? Knihomole blbá... Manekýne! *upraví si pásek* Ou, děkuju. Já jsem ale chytřejší! Jsem vyšší! Jsem mladší. Jsem hezčí! A o dost. *upraví si kožešinku na krku* Umím kouzla! *předvede blesk* Dávej bacha! Si mi málem usmažil nohu! Stejně ji máš jen na okrasu. Debile. Primitive! Jakej primitiv zase? *upraví si pásek* To proto, že u tebe převažují ty nejzákladnější pudy, kdežto já... A ty co jako? Dokážu používat i mozek! Ne jen tam to dole... Ty a mozek jo! A stejně, na tohle ještě nikdo nikdy holku nezbalil. Se vsaď. Na básně se dá taky balit. *z větší dálky* Tuggereeee!!!! A sakra! Schovej mě! Tak to vidíš kam tě ten tvůj orel dostal. *schová ho pod plachtu* To by musela bejt blbá, aby si toho nevšimla... Ahoj Misto! Neviděls ho? Jo přímo pod *nakopne ho* Drž hubu! Ne... Vůbec ne. Se s ním nebavím... Ahááá. To je škodááá. Nechceš slyšet básničku? *znovu ho nakopne* Drž tu hubu sakra! *šeptem* ti předvádím jak balím holky já! *překvapený pohled* Ehmm... Radši ne. Jako kdybys nějak vypadal, tak to možná, ale tohle... Seš nějaká drzá! A ty seš blbej. Říká ta pravá... *zase ho nakopne* Se nechte... *šeptem* Abych se náhodou neprokec... No, nic. Tak já ho du hledat jinam. Pá! *odběhne pryč* To raději ani ne... *vyleze* Cos to pod tou plachtou proboha měl!? Chcíplého králíka? Víš jak to tam smrdí? Ne, vždycky tam leze asistentka... Oh... A já si vždycky myslel, že Cassandra voní... Tak to ji moc dobře neznáš... Vona snad žere myši nebo co... Ale je zvláštní, že tam leze jenom ona. Ty snad nemáš dobrovolnice? Nebo to funguje na principu "Pojďte sem...třeba vy, Slečno-co-jsem-nikdy-neviděl-a-asi-s-ní-nikdy-nic-mít-nebudu-i-když-mi-má-holka-zahnula-a-zdaleka-nevypadám-tak-jako-Tugger"? Si fandíš! Náhodou mám i dobrovolnice a ty se nechají zmizet a zase se objeví někde jinde! Navíc já si můžu klidně nějakou holku vyčarovat. Aspoň se před nima nemusím schovávat! No, nekecej... Chceš to vidět? Kterou tady chceš? To víš, ti to řeknu... Tak třeba Etceteru? Né, ta mi pro dnešek stačila. Tak jakou? Něco plácni. Já z toho nic dělat nebudu! *myslí si* No to určitě nebudu... *z dálky*Kvíííííí!!!!Ale no tak! Schovej mě prosím... Až řekneš, kterou chceš. A kruci, už je tady... Tuggereeeee!!!*skočí mu na nohu* Co jsem komu udělal... *řeže se smíchy* *propaluje ho vražedným pohledem* Ty, Etcetero, nechceš nechat zmizet? Ani nééé. Já jsem tady docela spokojená *přitulí se k Tuggerovi* Já myslel s ním. Někam na samotku... Ne, ne, ne, ne, ne! Jestli to uděláš, tak tě tím oknem fakt prohodím... *šeptem* Zbožňuju drsňáky! To by tady nějaký muselo být a navíc si mí ještě něco neřek... A mě je to jedno. Tak třeba... *přemýšlení* ...Grizabellu! Volal mě někdo? To se nám to začíná zvrhávat... Tak tu už asi nevykouzlím... Hele Griz... No? Fešáku? *předstíraný pláč* *řeže se smíchy* *žárlivě kouká* Když mi pomůžeš zbavit se tohohle *zatřepe nohou s kotětem* možná bych se mohl přimluvit u vůdce, aby tě vzal zpátky... To zní jako férová nabídka. Jak ji z tebe mám sundat? *vše ze zájmem pozoruje* To je mi jedno! Hlavně rychle! *dotčeně se na něj podívá* *škodolibý smích* Tak dobře... Níž! To je můj orel! Tak sorry no... *pustí se* tak já teda du... *chytne záchvat pubertálního smíchu* Tak, já jsem svoji část dohody splnila. Večer na mě nezapomeň... *odejde* Cítím se, jako by mě někdo znásilnil... Připadám si pěkně zneužitej... Ha ha! Ty jeden mrňavej! Abych na tě neprohodil tím oknem, co je tam na střeše. 1) nedohodil bys tam, 2) bych se ani nenechal 3) řekl bych to vůdci 4) konec podlejezání! *chytne ho za krk a zvedne do úrovně očí* Abych ti neusmažil ohniváka! Konec se smažením! Ty poletíš! A to jsem ti chtěl vykouzlit holku... Už jednu mám a toleruje mi všechny ty ostatní! Já myslel jednu z těch ostatních! Seš ale blbej! Kdy toho necháš? Jaký máš tam nahoře počasí? Sem tě ještě nepustil, pokud je mi známo... Stejně seš pořád větší. No, žes to uznal. Všude, že jo? To nemůžu posoudit. Ale vzhledem k tomu, jak si křičel... Helééé na mýho orla se nesahá! To by snad měla ta šedivka vědět. *pro sebe* Však já se ti pomstím...
***
V příštím díle budou Tugger s Mistem rozebírat problematiku slashů a jejich dopad na vkus zneužitých. Kromě toho, objeví se tam i dámské protějšky z "Týdnu k nepřežití"

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14