Nuada už zase blbne

Ten... (buďme slušní) elf pitomá mi už zas leze na nervy.


To jsem se takhle jednou koukala na JůTůbku na záznamy z muzikálu CATS (podle mého názoru je to vážně povedená věc)
Byla jsem zrovna u téhle písničky -  
když za mnou do pokoje vlezl ten snadno ovlivnitelnej blonďatej blboun.
Jo, těch prvních pár dní, když Nuada napodoboval Johna Partridge (The Rum Tum Tugger), byla ještě sranda.
Teď mi to trochu leze na nervy...

Dokonce mi čmalznul MP4 a repráček, aby mě tím mohl naštvat :D
A né, vůbec netuším, kde vzal tu černou kombinézu...


P.s.: našla jsem něco, co jsem nakreslila po návratu z Prahy (výstava THB /The Human Body/)


Ono to tak fakt bylo :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14