Výlet do historie aneb Šmajda kněžkou

Prosím, neplést si Šmajdu Rabbit (Šmajdu Králíkovou) s Mirem Šmajdou

Takže, vy, kdo znáte mě a můj blog kapku dýl, jistě si Šmajdu Rabbit pamatujete. Vy, co jste sem zabloudili náhodou, se o Šmajdě můžete něco dočíst tu a tady. Vy, kdo to tu znáte dýl, taky jistě víte, že mi sobecky jde jen a pouze o poškození vaší bránice. A za tímto účelem...

... jsem se prohrábla v archivu a našla tato... ééé... díla(?) o tom, jak jsem Šmajdu poslala do práce :D (ta je na ni hnusná, co?) 

Bohužel, na komixovém pracáku bylo místo akorát pro staroamerickou kněžku. No, a takhle to dopadlo...

1.) Šmajda kněžkou poprvé

jo prosimvás, kreslila jsem to v sedmé třídě, proto ten děsnej styl

2.) Šmajda kněžkou podruhé
Ehm... že by problém? :D (chm, já bych to dal určitě líp)


3.) Šmajda kněžkou potřetí
no jo, toho chudáka anonymního se mi nechtělo vybarvovat (vidíte? Já říkal, že je líná jak veš!)


4.) Šmajda kněžkou počtvrté
k srdci (té červené hromádce) - jak jde vidět, na detaily jsem tak trochu kašlala :D (tak trochu?)


A konečně - 5.) Šmajda kněžkou popáté
to za Šmajdou je chlap, přesněji řečeno nezmalovaný kněz v civilu (ono už je to chvilku po obřadu)


No, doufám, že jste se aspoň trochu pobavili :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14