Harry Potter Friday Parody by The Hillywood Show®

Nemůžu si pomoct, ale z tohohle prostě nemůžu :D Navedl mě na to kámoš Glum, takže: Dík, Glume :D


Mně osobně se to zdá velmi XD

Jinak, od středy jsem byla na školním výletě. Hned první den jsem se trochu přichytla. Jako asi tak: moje kůže na zadku má stejnou barvu jako Hellboy (nic ve zlym, kámo :D )

Dám na výlet mou recenzi (kterou komentuju já :D zmlkni, elfe)
Nejspíš budu přepisovat můj výlet do Anglie formou Blondiina cestovního deníku, takže je možný se na co těšit.
Na "PSM" taky dělám, i když... i když :D
komix - KU*VA, JÁ TO NEDÁÁM

Omlouvám se, trochu mi hrabe. Strávit tři dny s mou třídou - pro sebevrahy :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14