Jak vlastně vypadá Vědma?

Upřímně, napadlo vás (nemyslím teď ty, co mě znají osobně)to někdy? Je pravda to, co kreslím v komixech? Neidealizuju to náhodou?
Jako odpověď jsou tu tyto fotky. Fotky "té komixačky"

Upozornění - jsem fotogenická asi jako... no... já :D


1.) Já na horní nádrži přečerpávací elektrárny Dlouhé stráně

Trošku nám foukalo... :D
*
2.)Trošku foukalo a vůbec tam byla kosa jak z nosa...

... jen bylo zvláštní, že když jsme slezly (já s mamkou) pod nádrž, foukat přestalo a teploty řádily až u čtyřiadvacítky...

No ale teď vážně :D
Takhle opravdu vypadám. Já, zaměstnavatelka blonďáčka.

3.) Velké Losiny, lázeňský park
*
4.) HaHA! Taky jsem špičouch :D

jen nemůžu ze svého ďábelského výrazu :D :D :D
*
5.)Experiment (pořízeno pár dní před prvním shlédnutím druhého dílu Hellboye)

kvalita ale trochu horšího typu, foceno mobilem :D

A teď mi, milí drazí čtenáři, napište do komentářů, jak jste si mě vlastně představovali :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14