Hlášky

Otázka - kolik škody se dá napáchat při sledování dvouhodinového jistého filmu, když máte na stole vedle počítače bloček a propisku?

Odpověď - hodně!
Vysvětlení - onehdy jsem byla zase sama doma (otrok byl nepoužitejnej, koukal na záznam z karnevalu v Riu /pěkně se mi to vymstilo, chtěl mě pak navlíknout do šatů s peříčkama/) a měla jsem náladu slušně řečeno pod psa. Byla jsem u táty na počítači, což je jediný počítač v domě, kam můžu na net (na svým net nemám, na noťasu nechytim a na ségřin nesmim) a kde má tata nějaký filmy. Tak jsem si otevřela složku, kde ty filmy jsou, zapojila sluchátka a jelo se. 

Rozsah škod - díl první: 13 papírů A6 popsaných z obou stran
- díl druhý: 9 A6, jeden popsán jen z jedné strany

(nekoukala jsem se na oba díly zaráz, dvojku jsem si dala o pár dní později :D )

Tady je pár vybraných hlášek (chňápejte - ono se to vymejšlí samo :D ):
Díl první
H: (do vysílačky) "Dobrý, dobrý…jeho rodokmen si nech na později. Něco bližšího?"
*
H: "A jak ho mám asi tak zabít?"
A: "Hmm…to tu nepíšou. Možná v dotisku…"
*
H: (po pádu)"Oh... asi jsem si něco zlomil...(vytáhne zlomenou marsku) No bezva!"
*
H: "Tím chceš říct, že bych byl máma... teda vlastně táta nějaké potvory?!"
*
A: "Oh… tady to… žije. Ne jako u nás…"
*
chibi H: "Vždyť vypadám jako ježek! A ještě ke všemu po akupunktuře!"
*
V: "Tyhle pekla máma. Ale bejt váma, moc bych je nezkoušela - dobře se odrážej'."
/mluvím o sušenkách. nic ve zlým, mami :3/
(ano, naprosto nesobecky jsem se tam přimyslela :3 )
*
V: "Už s váma nikdy nikam nejedu! Víte, co jsou to dvě hodiny pod autem?! Budu se muset naučit znova mrkat!!"
*
V: "To Rusko mi asi leze na mozek... mám strašný nutkání si zatančit kozáčka..."
*
V: "Omlouvám se, pokud jsem někoho zranila nebo jinak těžce zmrzačila, ale líp padat prostě neumim!"
*
H: "Tohle bude bolet... TEBE!"
*

Díl druhý
chibi V: "On mi nabodl panáčka! Podle čeho budu kreslit?!"
*
chlap na dražbě: "... i když nechápu, jak by to někdo mohl koupit..."
*
Nuada: "Lidi jsou poserové..."
*
V: "Tfuj, málem mi to ustřelilo... co to tady plkám?! Málem mě to rozmáčklo!"
*
V: "Hele, proč hypnotizuješ ty cigára?"
H: "To nejsou cigára, to jsou kubánský doutníky"
V: "Dobrá, proč hypnotizuješ ty..."
*
V: (na "ty malý zmetky") "Okuste pánvičku, zubožrouti blbí!"
*
V: (k H) "No je to možný? Ty jsi tady ještě pozdějc než já!"
*
šéfik: "Ehm... náš malý informátor nevypadá dobře..."
V: "To vy taky ne..."
*
V: "No, idiot by teď řekl - Já to říkal..."
H: (neslyšel ji) "Já to říkal!"
*
L: "Co to je?! Godzilla?!"
*
Nuada: "... svět už nic takového nikdy neuvidí!"
H: "A proč tady asi Vědma poletuje s kamerou?"
*
'ZH': "Kašlete na svolení! To letadlo si prostě vezmeme!"
V: "Konečně je s váma sranda!"
*
L: "Budeš táta..."
chibi M: (drží cedulku "Šokující odhalení!!")
*
Nuada: "S tebou nemluvím, plecháči!"
'ZH': "Tak pozor! Já znám Bendera Rodrigueze!"
*
V: (s fanatickým výrazem pobíhá okolo; odšroubovává si ze zbytků 'Zlaté armády' šroubky, kolečka atd...)"Jupí, konečně si vylepším notebook!!"
*
H: "A kam zmizela koruna?"
V: "Vy jste ji ještě chtěli?"
*

Vysvětlení 2 - H = Hellboy, A = Abe, L = Liz, V = Vědma, 'ZH' = 'Zkouřená hlava', chibi M = chibi Marika T.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14