Minulost? Eh? :D

aneb Taková další debata s blonďáčkem :D


Hakuna Matata :D
(sedím u noťasu a snažím se napsat smysluplný článek k tématu týdne; nedaří se a tak nadávám, až to pěkný neni)
V: "Do…někam!" /ano, to byla zrovna ta pěkná část/
N: (přichází)"Co je?"
V: (bezdůvodný vražedný pohled) "No tys mi tady tak chyběl…"
N: "Jak se na to tak dívám, tvoje nálada se zlepšuje. Už jenom vrčíš a jak jsem si taky všiml, přestala jsi bezdůvodně třískat věcmi o zem."
V: "Jak to jako sakra myslíš?!"
N: "Dovol, abych ti to vysvětlil.(stoupne si do bezpečné vzdálenosti) Rozhodla ses sepsat článek a nějak se ti to nedaří…"
V: (zamrmlání)
N: "…což znamená, že jsi čím dál vzteklejší…"
V: (nadzvednuté obočí)
N: "…a vylíváš si zlost na okolí."
V: (podezíravý pohled) "Nepovidej… vlastně pokračuj"
N: "V návalu největšího vzteku (ukazuje na stůl) drtíš tužku mezi zuby - což vůbec není prospěšný pro tvoje rovnátka, nemusíš mi děkovat - a později se ji snažíš přelomit vejpůl."
V: (smetává tužku, která částečně podlehla záchvatu destruktivní činnosti)
N: "To se ti většinou nepodaří, jinak bys teď neměla čím psát."
V: (nenápadný souhlasný pohyb rameny)
N: "Tvoje největší zuřivost tak trochu opadne, a tak se ti daří aspoň trochu uchovat zdravý rozum. Proto popadneš první měkčí a míň rozbitelnou věc, kterou uvidíš, a mrskneš s ní na zem. V lepším případě."
V: "A v horším?"
N: "V horším? V horším případě se snažíš tou MĚKKOU věcí vysklít nejbližší okno nebo s ní mrskneš na druhou stranu místnosti. (podívá se) A jak vidím, tentokrát to schytal chudák Ponožka (plyšový lemur)"
V: (soustrastný pohled; ruka před pusou) "Jé"
N: "To tě přejde a pak už jenom vrčíš na všechny, co ti přijdou pod ruku. Tohle všechno - rozumí se tím celá situace - trvá obvykle něco kolem 12-20 hodin. Pak tě totiž už napadne něco aspoň z části smysluplného."
V: (zírá s otevřenou pusou) "Jak to… jak…"
N: "Už u tebe makám tak dlouho, abych se dokázal na podobný případy připravit."
V: "Neříkej, že…"
N: "Jen se nedělej, nápady ti docházejí často."
V: (přechází k posteli; sedá; gesto rukou) "Kecni si taky"
N: (sedá) "Jseš nebezpečná a víš to o sobě"
V: (mlčí)
N: "Kdybych ti to měl přiblížit, tak bych řekl, že jseš jako Hulk. Chvilku hodná, obyčejná - víš, jak to myslím - a když se naštveš, změníš se v zlou vzteklou potvoru, která je nebezpečná pro veškerý okolí"
V: "No počkej, to už jsem někde slyšela…"
N: "Jó, já jsem to četl…"
V: (totálně nejvíc vražedný pohled; ledový tón /mrznou kytky na okně/) "Kde?"
N: "Ehm…HAKUNA MATATA!"
V: "Co to zase blábolíš?"
N: "No Hakuna Matata! Minulost musíš hodit za hlavu. To neznáš?"
V: "No, JÁ to znám, ale mate mě, odkud to znáš TY?"
N: "Pamatuješ, jak jsi byla nachcipaná a dívala ses na Děsný Channel?"
V: "Nemyslíš náhodou DISNEY Channel?"
N: "No, to je možný… prostě, dávali Lvího krále."
V: "A?"
N: "A já jsem se musel dívat s tebou."
V: "Oh…"
N: "Jo. Mně z toho hrabalo ještě týden."
V: "Hmm…připomeň mi, ať ti upravím v pracovní smlouvě bod o koukání se mnou na telku. Myslím, že to omezím jenom na akčňáky, muzikály, fantasy a horory. Myslím, že Disneyovky jsou moc moc krutý trest…"
N: "Připomenu…neboj…"
(chvilku je ticho)
V: "Hmm… jak dlouho se my dva vlastně známe?"
N: "Chceš to vědět přesně?"
V: "Mhm"
N: "Fakt přesně?"
V: (zuřivé pokývání hlavou)
N: "No tak to počkej… myslím že… jo! Asi zhruba od začátku března."
V: "E?"
N: "Jo, to jsme se poprvé setkali… ale… jak tě vlastně napadlo, že si ze mě uděláš otroka?"
V: "Uuuh… Hakuna Matata… teda vlastně Všechno OK… (zavrčení)"
N: (něco šeptne V do ucha)
V: "A jó… děkuju… takže… Dáš si kafe?"
The end :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14