Já a moje bitky s tužkou

Jak jste si jistě již museli povšimnout, dávám sem výhradně "hotoviny" (obtáhnuto, zgumováno, podle potřeby vybarveno)
Tuhle jsem ale kreslila minulý týden a jaksi jsem nemohla najít gumu. I když jsem teď nějakou vyhrábla, musím říct, že se mi to asi nebude chtít tím kazit...


1.) Tři nádherné (HAHA) zaměstnankyně IVPJ (Institutu pro Výzkum Paranormálních Jevů)

Dobrá, do sebe/Vědmy (ta na posteli) jsem už trochu gumou zasáhla, ale to jen proto, že jsem se nemohla rozhodnout, jestli to kazit barvami či ne

2.) Kryšpa nám krapet přerost

mamka po mně chtěla, ať zkusím naše (stále ještě roztomile malé) koťátko Kryšpu nakreslit. Jak už jsem psala v článku Fototvorba, je to mainská mývalí kočka, což znamená, že až bude dospělej, bude mít něco přes metr a přes 10 kg. Tohle je umělecká nadsázka toho, jak to může dopadnout :D
Jeho rodiče ale byli malí, mamka 6 kg, otec 8, tak to možná nebude tak zlý :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14