Čáu :D

Hi lidi :D 
Zdravím z Nachcípvilu (překlad - už mě zase ulovila ňáká angínoidní nemoc... nečekaně...)
V sobotu jsem byla na Vysmáté jízdě (překl. - měla jsem slez s Marikou T.) a když jsem se vrátila, čekal na mě strašnej problém...ostatně, dočtete se sami, jelikož jsem na to vymyslela strašný literární počin (či snad zločin?...)
No vážně, podle skutečnosti :D

Vědmina nezávislá poloelfí produkce uvádí literární zločin:

Dvojsmyslná sobota

aneb

Jak Vědma a její otrok dohnali souseda skoro až k infarktu


(teplý jarní sobotní podvečer; postarší pán - Vědmin soused - pleje záhonek; okno Vědmina pokoje je otevřeno na větračku)
Vědma: (hlas) Hele, vážně myslíš, že je to dobrej nápad? Já jen, že jsi to nikdy předtím nedělal…
Princ Nuada: (hlas) Musíš mi prostě věřit! A navíc - od toho mě tady přece máš, ne?
V: No když myslíš…
(soused nepatrně pozvedne hlavu)
V: Ale dávej prosimtě pozor! Nechci aby sis - nebo nedejbože abys MU - něco udělal!
N: Ty se prostě bojíš, je to tak?
V: Né, to né… (tišeji) o sebe ne…
N: No… tak jdem na to, ať už je to za náma!
(soused se s napůl nervózním výrazem otáčí k oknu)
N: Eeeh… dopr… tak se sakra…
V: Hehe… ty ale vydáváš zvuky
N: Tak si to zkus sama!
V: Nebuď na mě drzej! A spolupracuj.
N: *zavrčení*
(soused se nervózně otáčí zpět k záhonku)
V: A nechceš, abych k tomu něco pustila? Určitě by to šlo líp…
N: Ne, já se chci soustředit! A navíc mi stačí, že do toho mluvíš
V: Jak myslíš. Bylo by to určitě příjemnější!
(soused chvilku poslouchá, když se nic neděje, pracuje dál)
V: Tak co je?? Už to tam strč, ne?
N: Strč to tam, strč to tam…tobě se to snadno řekne, když skoro nic neděláš! Podle mýho je ta díra moc malá…
V: Ta díra je OK! Ty to tam strkáš blbě. Já ti to uká…
N: Nešahej na to!! Já sám!
(soused si s totálně nervózním výrazem povoluje límec)
V: AU! Dávej pozor!
N: Sorry, to jsem nechtěl…
N: Ještě chvilku…
V: Už tam jseš?
N: Až tam budu, tak ti…JO!
V: Už?
N: Hotovo! Jsem dobrej!
V: Ty? Jenom proto, že jsem ti pomáhala!
N: To je blbost! Zvládnul jsem to sám, a jak dobře!
V: Né, máme na tom podíl oba!
N: Sim tě… Co je těžkýho na zastrčení kabelu do díry?
(soused běží do domu, po cestě se křižuje; vbíhá do dveří; zavírá okna; zatahuje závěsy)
(záběr se přesouvá k Vědmě do pokoje; V vstává ze země, N se otáčí)
N: Typický… JÁ tady odvedu všechnu práci a TY se válíš na zemi!
V: Hele, v klidu, jó? Jseš snad jednou můj otrok, tak si na mě nebudeš dovolovat. Jinak… dík za pomoc při zapojení té myši
N: Vždyť víš, od toho mě máš, ne?
V: (zčervená) Ty jo! My jsme měli celou dobu otevřený okno!
N: A sakra! Myslíš, že to někdo slyšel?
V: Doufám, že ne. Hmm… dáš si kafe?

A z toho plyne morální ponaučení - spravuješ-li počítač, zavírej okno
Konec

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14