Tááák...

... rozhodla jsem se vám trochu zkrátit čekání na první stranu komixu (druhá je pozastavena, jelikož se prostě nedokážu dokopat k nakreslení Hellboye). Vkládám sem jednu povídku z mé starší tvorby - je to taková menší pitomost, tak mě kvůli tomu neukamenujte :D

Jen na vysvětlenou, je to taková blbinka ke hře Avencast.

Hrdinové povídky jsou moje vlastnictví, nikde jsem je "nečórla"

Doufám, že se vám to bude líbit :D


Varování: Kdo to ukradne, tomu upadne (ruka, noha...)!!
Jak to vidí Will

Kur... teda vlastně prostitutka (máma mi zakázala bejt sprostej)! Už zas nestíhám! Proč mě ten blbec blonďatá* nevzbudil dřív! 

Jasně, ne že bych jindy vstával nějak brzo, ale zrovna dneska nám přehodili bojovej výcvik a nekromancii, na kterou máme extrémně přísnýho učitele. Prostě, nějak netoleruje pozdní příchody. Budu sebou muset hnout, abych tam doběh‘ v přijatelnou dobu. Nechtělo by se mi seškrabovat zbytky** ze zdi v učebně alchymie (není to nijak příjemná prácička... a že mluvím z vlastní zkušenosti!). Tady musim zahnout... I učebnici jsem v tom fofru nějakým zázrakem našel. Z nás tří je na nekromancii – stejně jako na spoustu jinejch předmětů – nejlepší Malina. Jó, Malina.... 

Do koho jsem to teď vrazil? To je jedno... proč musí bejt ta blbá učebna až na druhé straně školy? Že by architektonická pomsta toho... toho... no, toho, co to zde založil... jeho jméno začínalo na T (aha! Tak proto skoro propadám z dějáku!) ...a to je taky jedno. Jestli nepřijdu na čas, budu nad tím moct přemejšlet akorát u mé mimoškolní čistící aktivity (dobře, dobře... u školního trestu). Jé, já už jsem tady? Rychle dovnitř... 

„Jdete pozdě, White.“ 

„Já vim. Omlouvám se, pane... é… slečno Lasseyová? Kde je pan profesor Rakshasa?“ Lasseyová? Tu jsem fakt nečekal. Ta učí jenom nějakej nepovinnej předmět, na kterej já určitě nechodím***... 

„Nepostávejte tam a někam si sedněte. Nemám na vás celý den.“ 

Sakra, co ‘sem slyšel od těch, co na její hodiny choděj, že je to teda pořádná dračice (a ne v tom dobrým slova smyslu). 

„Tak bude to?“ 

Asi si teda sednu, no... 

„Vole, kde ses flákal?“ Sakra, já tomu blbci blonďatýmu snad budu muset znova vysvětlit, že na mě syčet nemusí, já slyším všechno, co nemám. Ale asi mu budu muset odpovědět. 

„‘Sem zaspal.“ 

Jé, teď se sem naklonila Malina! 

„Hele, Malino, co že je dneska taková milá? Říkala jsi, že to není její obvyklá povahová stránka.“ 

A já mám pomalý reakce. Na to jsem se chtěl zeptat já. 

„No, dozvěděla jsem se (sakra, ta holka má tak krásnej tón hlasu...), že měla HODNĚ vydařenou noc. Wille, proč si slintáš na učebnici?“
 
Konec
-----------------------------------------------------------------------------------------
* "Blbec blonďatá" - Willův nejlepší kamarád Embry Ateara
** Zbytky přísad, ne studentů!
*** No...Will nechodí na nic, co má v názvu "Nepovinný"

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14