Oznámeníčko (fuj, to je hnusný slovo)

Pozor pozor, lidé drazí! 

Chystám novou velkou věc! Včera jsem totiž spáchala takovou menší sebevražednou akci - zhlídnula jsem oba dva díly Hellboye na jeden zátah, a tak mi to začalo v hlavičce trochu šrotovat, z čehož vznikl nápad. Velikej, velikej nápad. 

Chystám totiž komix! Ano, já, která se neobtěžuje ani stripy a radši to narve na jeden obrázek, se pustila do komixu! No, zatím jsem sice jen u scénáře, ale i to je nějakej pokrok.

Ne, že bych chtěla snad něco prozradit, ale začíná se to trochu rozjíždět. Na scéně se objevil i ten podivnej robot z druhýho dílu.

A něco na konec - pokusím se vám zpříjemnit čekání na první stranu (která bude, pokud moc nepos*** "Rudocha") tím, že se sem pokusím vložit nějakou z mých méně trapných povídek či nějakou kresbu (a že jich po "akcičce" vzniklo pár vydařenejch).No nic, mějte se fajn a NEZAPOMEŇTE NA MĚĚĚ!!! :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14