Oznámeníčko 2

Přišlo mi blbé jít na net a neinformovat vás o průběhu tvorby komixu. Takže...

Jako první vám musím sdělit, že scénář se od včerejška protáhl ze dvou na pět stran, takže to vypadá na pořádnej záhul :D
Nakreslila jsem úvodní stranu!

Začala dělat na straně první, která by se mohla povíst, jelikož podle toho, jak jsem to propočítala, by se měl "Rudoch" objevit až na straně 2

a teď to horší - zjišťuji, že nedokážu nakreslit pomalu nikoho, kdo by se kromě mě měl ještě v komixu objevit. Takže to bude makačka jako kráva :D Tak mi prosím držte palce, ať se mi ta moje podivná parodie na Hellboye povede :D

Hezkej víkend :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14