Konečně je pátek...

... aneb Aktuální zpravodajství od Vědmy aneb Já a můj vysmátý pátek :D

Dneska se mi v dějáku stala vtipná věc. Celou hodinu jsme jen o něčem kecali - pod podmínkou, že budem klidní a že pak možná půjdem dřív na oběd. 
Klid jsme nějak nedodrželi a tak učitel řekl, že si zahrajem na "Medvěda" (hraje se to tak, že položíte hlavu na lavici, zavřete oči... no prostě jak medvěd v zimním spánku) s tím, že jak zaslechne nějakej hluk, tím dýl budem ve třídě. Poprvé nám to zkazil nějakej blbeček tím, že mu spadla propiska a on ji samozřejmě musel zvednout s šíleným vrzáním (židlí). 
No, učitel chodil mezi našima lavicema, poslouchal a pak najednou prohlásil: "Právě vás předběhla Kvarta." 
To se jeden můj spolužák, co sedí za mnou, neudržel a naštvaně zašeptal: "Ku*va." To jsem nevydržela zase já a začala jsem se tam dusit smíchy. 
Pak učitel 'hru' ukončil s tím, že: " Furt tady někdo hrkal s klíčema, flaškou... a ze zadní řady u dveří někdo asi poslouchal metal, protože mu bylo zpod sluchátek slyšet takové podivné chrchlání a jiné podobné pazvuky..."  Jen tak mimochodem, v přepisu by ten můj záchvat smíchu vypadal asi takhle - cs-s-s-skchrrrrrpsch*prsk*. Ono se to totiž špatně přepisuje :D 
Když jsme pak stáli v řadě na oběd, spolužačka se zaujatě dívala k učitelskému stolu a pak mi řekla: " Nevíš, co může na té krupičné kaši kousat?" (mluvila o chemikáři) To mně taky stálo šílený úsilí, abych se tam nezačala smát. Měla jsem totiž šíleně dobrou náladu :D


Jinak, jak jsem tu psala o mým ideálním otrokovi, vkládám sem na toto téma nějakou tu kresbičku:

Tak, tuhle jsem ještě myslela vážně...


... tuhle už ne :D :D (ty pazvuky, co jdou od telky, to je nějakej horor)

Včera jsem se zase tak trochu "sjela" tím, že jsem si potají po příchodu ze školy pustila na taťkově počítači Hellboye (jedničku, je to lepší než dvojka). A tak sem dávám už jednu takovou starší kresbičku (z minulýho týdne).

Prostě jsem si musela vytvořit nějakou svoji parodii, kde se objevuju i já :D /jak jinak, než megera s pánvičkou/

Zpravodajství ohledně komixu - pracuju na straně 2. Začala jsem kreslit "Velkýho červenýho", jenže já blbec to udělala tak, že jsem si ho načrtla a začala obtahovat odspodu (prostě nemůžu dokreslit obličej - asi nějakej můj negativní reflex...). Mám načrtlou i stránku 3 a 4, ale tam zůstává jen u hrubého náčrtu okýnek.

Užijte si víkend :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14