"Bože, bože, do čeho's to duši vrazil?"

Ano, čtete dobře. Já, kterážto se nikdy dobrovolně nehlásila ke křesťanství (nebo jinému náboženství podobného ražení), napsala do nadpisu slovo "Bože". No, jedná se o hlášku, kterou si neodpouští můj táta (kterej mě samozdřejmě naučil kreslit) vždy, když mu donesu ke schválení novou kresbu :D

A v tomhle případě se ho musím plně zastat. Tohle je jasný případ toho, co dokáže zrobit takový menší zplozeneček pekla, jako jsem já :D

Jedná se tu o to, že jsem se ZASE dívala na jeden ze svých oblíbených filmů. Tentokrát padl los na film "Mumie se vrací" :D. Tož jsem si nemohla odpustit si do tohoto díla a nerejpnout a neudělat na to parodii (ne, parodie se moc neshoduje s dějem filmu, jde spíše o to téma)
Takžéé - zleva doprava: princezna, cosi velmi podobnýho mně, bývalá otrokyně (moje vlastní postavička) a kluk, kterej si ode mě odnesl označení "syn velitele faraonovy armády" (též moje postavička) :D

já vím, já vím, že ten kluk vypadá jako holka, ale jsou tu některé detaily, co by měly méně k detailům všímavé návštěvníky upozornit na jejich fatální omyl - tak především nemá to, co občas my dámy používáme k vymámení toho, co chceme (LSTIVEJ POHLED, SAMOZŘEJMĚ!). A taky nemá vrchní díl oblečení (jako ony tři slečny vlevo) :D

Kritizujte a bavte se :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14