Veliká anketa aneb Co mám dělat

Tak, není to poprvé, ale potřebovala bych se vás zeptat na (pro mě) veledůležitou věc: CO MÁM DĚLAT?
Je to myšleno tak, že sice kreslím, co to jde, ale trochu to vázne se staršíma tématama.


Proto by mne zajímal váš názor - S čím mám pokračovat?
a) Parodie na různé téma (Harry Potter, Sucker Punch, Moulin Rouge, Království nebeské...)
b) Dokonalé soužití Vědmy a jejích "milovaných spolubydlících" (čtěte - "Poskoků")
c) Vyhrabat další "starožitnosti"
d) Další Éda
e) Stripy
f) Rozbory postaviček
g) Alice, slečna Smrtijedka (nebo jiné postavičky, které vám třeba přirostly k sérdci)
h) Ňáké povídky
i) Příšerky :)
j) nebo nově - Kresby ze snů

Chápejte, pro mě je váš názor dost důležitej, tak mě nenechte ve štychu :D


"Lidi drazí, ona mě má pod palcem! Nechtějte mě mít na svědomí!"

Klidně mě sežerte, ale hlavně rozhodujte :))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14