Umíte si ze sebe udělat srandu?

Já teda jo, alespoň si to o sobě myslím. Jak ostatně dokládá tento skromný článek:


já jakožto "Velitelka zatracené armády z budoucnosti" (viz. popisek) - to jsme s jednou kamarádkou u nich doma dělaly takovou velkou kravinu s naší třídou v hlavní roli (každý dostal nějaký pošahaný titul)



A teď mě prosím nevražděte! 13. srpna jsem zhlídla film "Král Škorpion" a hned další den jsem (po řádné náloži cukru, kterej se mnou dělá divy) nakreslila plakát ke své parodii na tento film (já jsem ta blond megera s pánví) :D


a toto je taková bonusová pitomost k výš zmíněnému plakátu (kresleno 26.12.2011)

Užijte si to a klidně to krutě zkritizujte :D
A mimochodem, jsem sežráníodolná :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14