Pozor, pozor!!

Vkládám sem obrázek Loccaseyové zamlada, tak se neleknite (je dělán podle obrázku k Díkesovýmu proslovu, čili podle Witchek)


já vám říkala, že tančila kankán :D



další v pořadí je "Steampunková lovkyně blesků" (jen se mi ji bohužel nechtělo vybarvovat...)

A nakonec, můj menší citátek ke hře Avencast:
"Čím máš vyšší úroveň, tím máš lepší kouzla. Bohužel... úroveň a odolnost nepřátel je k tomu přímo úměrná..."


A ještě jako bonus - GaGuška (všímejte si malého písma pod "Lady GaGa")
Nemám tušení, zda jsem ji sem někdy nevkládala... kdyby jo, tak sorráč.

p.s. - píšu to napotřetí. Nemám totiž dobrý signál na internet (jakkoliv se pohnu víc než prsty na klávesnici, vypadne.)
Krutě kritizujte, nevadí mi to :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14