Školní perličky

Dávám sem ještě několik našich úžasných hlášek (2010-2011)

spolužák: "Jan Žižka z Trocnova měl ho*na z olova" (2010)

fyzikář: "Místo mozku žrádla kostku"
"Já lyžuji jen v sebeobraně"
"Typická dovolená stylu povaleč"
"To je taková hračka, kterou si posadíte na rameno a sestřelíte s tím letadlo až do čtyř kilometrů" (vše 2011)


bioložka: " Jsou to příchytná vlákénka a tak nechci slyšet, že jsou to kořeny!!"
(po 5 minutách) "Co to je, M***?"
spolužačka: "No... kořeny" (2010)

spolužačka (dozvěděla se, jak to vypadá v lebce) "No fůůůj"
já: "Ty jseš blbá! Máš to tam celej život a říkáš fuj!" (2011)

dějepisář: "J****, kdo to byli Přemyslovci ?"
spolužák: "No, Pokémoni!" (2010)

spolužačka: "Ale pane učiteli, oni neměli záchody, oni měli výsernice!" (2011)

chemikář: "A nakládáme hrušky na kompost"(2011)
"S******, ty jseš taky ovce!"(2010)

já (jsem zkoušená a spolužák mě ruší) "Gejzo, drž hubu!"(2011)
(na dějepisáře o Gejzovi) "Omluvte ho, on tak leze do zadku všem" (2011)

dějepisář: "Co měli rytíři?"
spolužák: "Tanky a samopaly" (2011)

dějepisář: "Já už se tak těším, až konečně dospějete a chytnete rozum..."
já (do úplnýho ticha) "To se načekáte" (2011)

spolužák: "Já bych za školu nešel. Bylo by na mě vidět" (2011)

no a je toho ještě dost, ale nemůžu si vzpomenout. Jména spolužáků jsou v zájmu ochrany osobnosti cenzurována.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14