Porovnávačka 2

Před dvěma lety (t.j. v roce 2009) jsem byla s mou nejmilovanější starší sestrou na týdenní dovolené v Tunisku (bylo to v září, takže flákačka ze školy). A jednoho večera jsem si na pokoji v hotelu kreslila. Vzniklo z toho tohle:

Tak, vysvětlivky - to v těch červenejch plavkách jsem já a ten s tím pugétem (překlad - těma čtyřma kytkama) je VÁŽNĚ kluk (!!!)

Taky se k tomuhle váže historka - kreslila jsem to večer v hotelu na balkoně a bylo tam mizerný osvětlení. zrovna jsem dělala tu v zelenejch plavkách (měla mít tmavě hnědý vlasy) a tak jsem šáhla po nějaké tmavé pastelce. Dokreslila jsem jí vlasy a pak jsem si řekla, že to dodělám ráno. Ráno, když jsem se tak nějak probrala, jsem po to chňapla a zjistila jsem, že jsem se přechytla a ty vlasy jsem jí udělala fialový (jsou tam po tom ještě stopy)

No a toto je verze, kterou jsem kreslila letos v létě (uplně jiná, co ?)
(vlasy holčiny v zelených plavkách byly pro větší autentičnost brány nejdřív fialově a pak až hnědě)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14